sirius naar videG

F

franshals

de meeste zenders op sirius deze morgen omgeschakeld naar nieuwe codering

jammer!

franshals

Ah wat jammer nou,, was net van plan om dit weekend die boom om te gaan zagen hehehe.

Nou ja scheelt weer werk,, koop ik maar een neut hehehehehe

het is jammer maar sinds ze het pakket op 1 sep hadden aangepast was het wat mij betreft niet echt interessant meer

erg jammer.kijk er meer naar dan de ned. zenders.eerst in d2mac en nu digitaal.maar wie weet in de toekomst.

Ja ik merkte het vanavond toevallig.:(
Bijzonder jammer... heb ik weer een schotel van 1 m die eigenlijk "nergens" naar toe staat te kijken.
Alhoewel ik eigenlijk vrijwel geen TV kijk had ik op Sirius soms nog wel TV1000 of vooral Reality TV op staan.

Originally posted by Black Tiger
Ja ik merkte het vanavond toevallig.:(
Bijzonder jammer... heb ik weer een schotel van 1 m die eigenlijk "nergens" naar toe staat te kijken.
Alhoewel ik eigenlijk vrijwel geen TV kijk had ik op Sirius soms nog wel TV1000 of vooral Reality TV op staan.

Hallo black tiger.

IK zit nu met hetzelfde probleem,ik denk dat ik mijn schotel maar ga draaien naar 28.2 oost.

Groetjes sat4ever.

Yep, daar heb ik mijn draaibare schotel momenteel op staan, daar maar verder kijken naar Reality TV en hebben we ook nog Extreme Sports erbij.:)

valery,

videogard - ook wel NDS genoemd - is een coderingsnorm, net als viacces, seca2 enz.

franshals

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan