Sites die niet wegwillen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Wat is dat toch affentoe, kom je op een site uit, en dan kun je vorige doen zoveel je wilt maar je moet niet denken dat met die aktie die site weggaat! :confused:

zojuist ook weer: bezig met een zoekaktie met google, de eerste de beste niet meer weg te krijgen.

Is hier een andere mogelijkheid voor?

Werkt ALT+F4 ook niet

Dan sluit je toch heel explorer af?

Ik wil gewoon terug naar de vorige pagina, in zo'n geval.

op pijltje naar beneden (onder de terugknop?) zodat je een lijstje met de history te zien krijgt, dan klik je niet op de laatste, maar de 1na laatste.... Of nog eentje meer terug...

Die zal dan wel lukken, omdat de pagina die je bezocht vanaf google doorlinkt naar de pagina waar je dus uiteindelijk terecht komt (en "gevangen" word).
Ga je dan terug, word je gewoon weer terugdoorgelinkt (lekker paradoxaal).
Andere algemene truuk is om aan te leren dat je of shift drukt als je een linkie (uit google) volgt.
Dan word ie namelijk in een nieuw venster geopend, en kan je die inderdaad weg-ALT-F4'en.

Links uit google gebruik ik altijd met rechter muiskop en dan openen in nieuw venster. Eigenlijk hetzelfde dus als Mas3 zegt, alleen andere methode.

Dit is tevens omdat soms de gevonden site toch niet net dat heeft wat ik zoek, dan hoef ik die pagina maar dicht te klikken en zit ik weer in het overzicht van google zodat ik meteen de andere sites van het zoekresultaat kan zien en benaderen, zonder opnieuw een zoekopdracht in te hoeven geven.

We gaan het proberen. ;)

ik zet mijn aanwijzer op de go back one page , en dan 3 ? 4 x snel klikken erop
dit lukt in de meeste gevallen , maar je hebt natuurlijk ook die hardnekkige pagina's :mad:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
Value Name: AllowWindowReuse

Ja maar ikke nie verstand er van hebbe.

Als je dit toevoegd krijg je bij elke klik een nieuwe window, in jou geval na een avondje zoekeen een paar duizend windows. Rechter muissie Close All.

ihihihihihihih

Groetjes Bertje

PS Control toets en klikken geeft hetzelfede resultaat.

Heb er dus echt geen verstand van, lul maar een end in de ruimte.

Ik heb het altijd irritand gevonden om 30 windows open te hebben.
Ik heb met firefox tab mogelijkheden:
1 window waarin meerdere tabs te vinden zijn. Dit gebruikt WAY minder resources van je systeem en het werkt gewoon sneller en makkelijker.

Daarbij is het een php / html truuk denk ik, dat je niet de mogelijkheid hebt om met 1 klik terug te gaan naar de vorige pagina.

Dat soort bedrijven zou je gewoon hun website moeten aanvallen.... Met bv heel irritand de zelfde bericht oid...

G

BiG_G zei:
Dat soort bedrijven zou je gewoon hun website moeten aanvallen.... Met bv heel irritand de zelfde bericht oid...

Die gedachte had ik gisteren ook, tumme ik stuur die site een zelfde soort vervelend ding terug.

Kijk het is maar goed dat we hier van die "lomperds' hebben net als Bert50, die weten hoe je het niet moet doen... :biggrin::biggrin::biggrin:

Waar ik gisteren wel achter kwam, is dat als de www zo intypt buiten google om, dat je wel terug kunt naar de vorige pagina.

dus de verhalen die hierdan ook weer geschreven worden over het doorlinken via Google dat dit soort problemen dan kunnen komen zijn ook weer waar.

Maar ik vindt het toch weer vervelend dat als je iets aan het zoeken bent dat je vaak weer op zulke sites komt waardoor je weer heel de zoekactie opnieuw moet beginnen, en als je dan al veel sites bezocht hebt, en al diverse de zoekactie hebt verandert/uitgebreid, dan is dit niet grappig...

freggel1 zei:
zulke sites komt waardoor je weer heel de zoekactie opnieuw moet beginnen
Sinds Firefox en de middelste muisknop bestaat dit probleem toch niet meer? Of werken er nog mensen met IE? Nou, dan denk ik dat het hoog tijd wordt voor een update!

Ik gebruik avantbrowser hier.
Dat is een schil rond internet explorer met een boel extra mogelijkheden.

Hihihihi

Jaja ik gebruik IE maar ook een 5 Knops muis.

Knoppie 4 zorgt voor de Back pagina en knoppie 5 voor Vooruit pagina.

Bertje "de lomperik" heeft een hekel aan "Ga met de muis naar de linker boven hoek", hihihihi

Sorrie dat ik jullie op een verkeerd spoor heb gezet, de trein kwan niet he.

Nee Shift en Klikken opend een nieuwe IE pagina.

Ctrl met Klikken, helpt je beveiliging omzeep, ook wel eens leuk, kan je weer Format C: doen.

Ja het houd je van de straat.

Geen Groetjes van Bertje, deze keer dan, later wel weer.

Bij Google kan je naast de zoekbalk (eenmalig) op voorkeuren klikken.
Dan onderaan resultaatvenster aanvinken.
Vanaf dan wordt er altijd een nieuw venster geopend als je op een zoekresultaat klikt.
De zoekresultaten zelf blijven gewoon op het venster eronder staan.

Als je terug wilt, kruis je gewoon je pagina af, is nog sneller ook!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan