Sites gezocht voor pda info en downloads.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Ik ben nu opzoek naar sites waar men leuke info geeft met wat de mogelijkheidheden zijn voor pda's, nu ik er eentje heb aangeschaft.

Ik wil dit ding dus optimaal gaan gebruiken, dus niet alleen voor navigatie.

Ik zie dus op diverse sites al spellen en andere gadgets staan voor deze dingen, maar niet de uitleg erbij waar 1 en ander weg te zetten op zo'n ding.

Nou weet ik wel dat door uitproberen je vaak al een eind komt, en dat lukt ook wel, maar om nu als voorbeeld te noemen heb ik nu een aantal spellen gedownload, maar dat zijn weer andere bestanden dan dat ik nodig heb, of ik moet ze hernoemen van jpg naar ???

Want dat staat er niet bij.

Kortom, ik wil wil nu gewoon weten wat er met zo'n ding mogelijk is, want internet lukt ook wel, maar het schermpje is ietwat aan de kleine kant. :biggrin:

Dus wie wil zijn erbvaringen delen.

Ik heb hier overigens een mio p350.

Er is ook nog de meer algemene pocket pc club, al heeft men daar wel een behoorlijk commerci?le insteek.
Anders dan een ander board, ons allen wel bekend, steekt men dat daar niet onder stoelen of banken.

De site is niet alleen een forum (moet je de link een klein beetje aanpassen) maar een heel portaal.

Maar toch had ik de eerste 3 links al gezien, toch eens goed lezen dus...

Ik ben trouwens net nog even buiten geweest om het ontvangst te testen, maar dat laat te wensen over denk ik...

Want als ik hier eens over mijn stoep en tuin wandel dan heb ik de ene keer wel signaal en de andere keer niet, dus ik moet volgens mij ook nog opzoek naar een externe antenne, want iets in mij gelooft niet dat dit in de auto goed gaat werken?

Maar ik zal het morgen weten, gaan er een proefritje mee maken, het verslag volgt.

MAS3;171952 zei:
De site is niet alleen een forum (moet je de link een klein beetje aanpassen) maar een heel portaal.

Ik heb even geen zin in puzzelen, dus graag de site even bij naam noemen. ( zonder url) ;)

Ja die dus.
Leek me duidelijk dat je dan ff in plaats van forum, www intypen moet..

Wie heeft een werkende "Media Studio for TomTom 2.0.1" met werkende key voor mij ??????????????

B.V.D

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan