sky cript

Q

qqqqq

Hello ,

Is het mogelijk om op een sckycriptmodule software voor 6to1 te programmeren . Indien het mogelijk is , waar is deze software te vinden en hoe moet deze in de cam geladen worden?

Dank voor antwoord .

Skycript = Ice Crypt = Jokercam

Zoek naar versie 0,77 of 0,78 en werken!! ( Versie 0,77 werkt bij mij wat stabieler. Ook doen alle files het erin. )

Hello Dr Diq ,

'k Heb versie 0.70 , 0.72 en 0.78 maar nergens vind ik versie 0.77 . Wanneer ik in het menu naar de cammodule ga dan is er een keuzelijst van de verschillende coderingen . Deze staat op ALL maar toch heb ik slechts de Betacryptkanalen . Moet hier een of ander wijziging gebeuren ?

Vriendelijke groeten .

Wat voor versie staat er nu in dan,, zegt die iets van Multi CA module 0.77 of zegt die iets anders.

De 0.77 versie staat op mijn homepage.

Trouwens kan je wel Free XTV ontvangen,, zoniet dan moet je eerst nieuwe firmware in je cam stoppen.

Staat ook op mijn homepage.

Jack ,

De versie die er nu inzit is 0.78 . Wanneer ik een funkaart met 6to1 in het slot steek krijg ik de Betacryptkanalen open . Zonder kaart , niets .De overige coderingen werken niet .

Vriendelijke groeten .

Jamaar de vraag is of je Free XTV kan ontvangen,, zoniet dan moet je de laatste firmware er eerst ingooien en dan 0.77 er achteraan,, Kan je wel FreeXTV ontvangen dan heb je de juiste firmware erin zitten en dan zou ik toch maar eens de 0.77 versie erop zetten.

En in je menu heb je hem wel op All staan neem ik aan.

Jack ,

Inderdaad , beeld heb ik op free XTV . Nog ??n vraagje : op jou website staat versie 0.70 . Waar kan ik versie 0.77 vinden ?

Dank .

nee nee,, effe klein beetje naar beneden scrollen,, de bovenste waar staat this the new jokercam 0.77 version moet je hebben.

Hij is heel makkelijk te vinden bij Jack op de site.

Overigens is het ook makkelijk om te weten dat er hier en daar wat fake versies te vinden zijn. Deze Slopen je module niet, maar zorgen wel dat je hem niet ( makkelijk ) meer kan programmeren.

Jack heeft ALTIJD geteste files en software staan, werkt altijd en sloopt niets! Onthoud dat.

Als je er op Jack zijn site niet uitkomt staan ze ook bij mij op de site, allemaal gecontroleerd en absoluut werkend.

Versie 0,77 staat alleen op mijn site, 0,78 niet, deze werkt nog niet vlekkeloos dus heb ik hem niet staan. ( Denk zelfde beredenering als Jack )

Nu moet het je lukken, ....

Haal de erase file er maar eens doorheen en dan de 0.77 van Jack. Wedden dat-ie het dan weer doet?

Greetzzz.

Hello Jack,Dr Dick,

Na veel zwoegen en zweten is het me gelukt versie 0.70 in de kaart te laden . Er is echter ??n probleem, nml. bij ieder kanaalwissel krijg ik voor een 5-tal seconden het bericht :"Insert kaart". Nu, ik kan er mee leven . Versie 0.77, wat ik ook probeer , het lukt niet . 'k Zal later nog eens proberen . In elk geval dank ik jullie beiden voor de tips die je me gaf ." CHAPEAU".

Vriendelijke en dankbare groeten .

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan