Sky in België

S

SfondoRui

Sorry, dit staat waarschijnlijk volledig verkeerd, maar ik ken echt niks van satellieten dus vergeef me.

Ik heb me op dit forum geregistreerd omdat ik graag SKY of MediaSet Premium zou hebben, is dit mogelijk? Zo ja, hoe?

Hij staat nu goed hoor ;-)

Ik neem aan dat je Sky italy bedoeld? Technisch gezien kun je dat ontvangen, alleen is het signaal gecodeerd. Wat je op dit moment nodig hebt is een abonnement op die zenders, hoe de regels zijn bij Sky italy weet ik niet precies, maar bij de meeste aanbieders van kanalen kun je alleen maar een abonnement afsluiten als je in dat specifieke land een woonadres hebt (italie), of je moet in dat land een kennis hebben die dat kan regelen.

greetz,

Matrix

De enige andere optie is de methode die men cardsharing noemt.

Dit is in principe illegaal en je ontvanger moet ervoor geschikt zijn (zoals de Dreambox), verder heb je ook een internet aansluiting nodig.

Als je echter een woonadres hebt (misschien van familie) in Italie, is het gemakkelijker want dan kun je een officieel abonnement nemen via hun c.q. op hun naam. Die regels wijken dus niet af van andere providers.

Dan nog kun je wellicht de kaart niet in alle ontvangers gebruiken. Ook Sky Italia maakt gebruik van een box-id waardoor je een officiele sky ontvanger nodig hebt. Het is me niet bekend wat deze kosten bij een abonnement.

Wel weet ik dat middels de dreambox en een bepaalde gepatchte emulator van bijv. newcamd 5.28 je ook kunt kijken met deze abonnementskaart.

Doch voor zover ik weet (weet ik echter niet 100% zeker) moet de activatie plaats vinden in zo'n Sky ontvanger. Doch nogmaals, dat laatste weet ik niet 100% zeker.

Aangezien ik geen familie of kennissen in Italia heb, is dit dus vrij moeilijk?

Yep, omdat je voor het verkrijgen van een officieel abonnement een adres in Italie nodig hebt.

In dat geval blijven er nog 2 alternatieven over. De illegale wijze, waarbij ook vaak schokkerig beeld ontstaat hetgeen het kijkplezier vermindert.

Een andere oplossing is via een dealer/winkelier die handelt in abonnementen. Nadeel hiervan is dat je dan wel vaak voor het gehele jaar het gewenste abonnement in 1x moet betalen.

Ik weet dat Msat bijvoorbeeld Sky Engeland abo's verkoopt. Met ontvanger erbij en dan word het toch weer een behoorlijk leuk bedragje.

Ook doen zij Premiere en TV Vlaanderen. Doch ik zag op hun site niet Sky Italia erbij staan, misschien dat ze dat toch kunnen regelen.

Misschien dat een van onze gebruikers ook nog weet of een andere winkelier mogelijkheden bied tot het afsluiten van een officieel abonnement.

Er zijn genoeg satwinkels in Belgie die dat voor jou kunnen regelen..

Dus grijs circuit en niet zwart circuit.. (Legale kaart die illegaal in het buitenland gebruikt wordt)

Zonder namen te noemen, winkels in Antwerpen & Aalst kunnen dit zeker voor jou regelen, de winkel in aalst maakt trouwens reclame dat ze dit kostenloos doet...

Ik weet niet of je PM hebt aan staan of email, maar misschien dat Iceke dan wellicht wel bereid is je de namen van die winkels prive te sturen via email of pm als je aangeeft geinteresseerd te zijn in die namen.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan