sky in belgie?

T

Totto

We zijn ten einde raar. We hebben geen idee meer hoe we dit moeten verkrijgen in belgie. Eerst deed onze familie dit in italie maar nu doen ze dit niet meer. zijn er nog andere oplossingen?

Alvast bedankt

Nu zie ik dat je een eigen topic geopend hebt kan die andere door de moderator verwijderd worden.

Ja als je familie het niet meer wilt doen een andere Italiaan of een satdealer zoeken die de handel op zijn naam zet.:)

Dan is die andere dan al verwijderd denk ik, want Totto heeft op dit moment maar 1 posting @Aart44.

Maargoed ik vrees dat ik de vraag al begrijp van deze nieuwe user, en deze heeft dan volgens mij onze regels niet goed gelezen.

Eventuele andere oplossingen zijn er wel en die heten, abonnement. ;)

Eventuele andere oplossingen zijn er wel en die heten, abonnement. ;)
Dat lijkt me ook de vraag van de topicstarter, naar mijn mening vraagt hij dus op welke manier hij een abonnement kan afsluiten en dat dit eerder door zijn familie gedaan werd.......

Andere manieren dan een abo zijn niet

Allereerst welkom op Satellite Fun Toto.

Voor een abonnement zul je inderdaad een adres moeten zien te regelen in Italie. Heel misschien dat je hier of daar bij een handelaar nog een kaart kunt krijgen.

Dat heeft dan wel als nadeel dat je meteen voor het gehele jaar zult moeten betalen en dat is dus veel geld.

De derde optie is cardsharing maar dat is wat Sky Italia betreft beperkt en mag hier niet besproken worden aangezien het illegaal is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan