Sky Italia stopt met Seca eind 2004!!!

Lees via de diverse sites en kom tot de conclusie dat nds ook al meer open dan dicht is. Dat worden veeeeel kaartwissels dus.

Irdeto2 rulez.

Heb je een module voor nds????????

Ja Pik ..even een steekie laten vallen ..

Nou ja .. neem maar een biertje van me ..

Cya ..

NDS open? Hmmz.. kan, die geruchten hoor je ook van Irdeto/2 maar ik ben er ook eentje van het type van eerst zien en dan geloven. En met videoguard is veel meer mogelijk dan met Seca.

Dat zie je wel aan BskyB wat ook nog altijd dicht is, misschien effe open voor de happy few maar ook dat is gemakkelijk te verhelpen mocht er een hack komen.
Tenminste dat heb ik me laten vertellen door mensen die eens naar dat videoguard systeem gekeken hebben.

Het gaat dan vooral om de NDS versie van Videoguard welke in Amerika gebruikt wordt. Daar is het inderdaad meer open als dicht met een aantal belangrijke restricties erbij. Zo is er bijvoorbeeld om het open te krijgen een heel duur apparaat nodig. In Amerika is er dan ook een hele levendige handel in het updaten van NDS/Videoguard kaarten. Echter is dat bijna net zo duur als een abootje nemen (60 % van de prijs van een normaal maandabo).

Engeland is voor zover je de geruchten mag geloven ook al open voor de happy crew maar werkt met een hele andere NDS/Videoguard versie dan in Amerika. Daarnaast weten de mensen welke nu volgens de geruchten Sky Digital open hebben maar al te goed het beleid van Murdoch. Die zit namelijk nooit stil op het punt van encryptie en heeft zelfs in de afgelopen jaren terwijl het systeem publiekelijk heel zwaar op slot zat gewoon met volle mankracht verder gewerkt aan het beter beveiligen van het systeem. Dat heeft er tot geleid dat men inmiddels op het Engelse hoofdkantoor van NDS minimaal 4 generaties nieuwe sky kaarten heeft klaar liggen waarvan van de laatste wordt gezegd dat het zo bijna Fort Knox moet wezen. Daarnaast ziet men hacken bij NDS als grootste bedreiging voor het voortbestaan van het moederbedrijf NEWS INC dat men bijna gelijk een geheime dienst de materie van hacken aanpakt en men er niet voor schroomt om gebruik te maken van spionprincipe's om te infiltreren bij groepen welke het belang van het eigen bedrijf kunnen schaden.

Nou emulatie was mij al bekend hoor zelfs al een kijkje in mogen nemen maar daar gaat het mij niet om er zijn zat tuners die dat niet kunnen en op modules draaien....

En ja de ouwe pik mag ook wel eens een steekje laten vallen dus heb je raad opgevolgd en een biertje genomen...lol

Laten we wel bij het onderwerp blijven en niet off-topic raken.
Draadje aangepast

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan