Slecht geluid DM600

B

brasem

hallo wie weet de oorzaak,het geluid via de dreambox 600 naar de tv is niet aan te horen hele zware stemmen of het nu een vrouw of een mannen stem is hoorde wel iets dat het bij enkele types van de dreambox 600 voor kwam.dan moest je hem herstarten dan was het probleem weer op gelost klopt dat.

ik ben een beginner hoe herstart je hem het eenvoudigste alle hulp is welkom.

mvg

brasem

Laatst bewerkt:
Hoi Brasem en welkom op Satellite Fun.

Hoe je hem herstart ligt er een beetje aan welke firmware je er op hebt zitten.

Normaliter is dat menu -> uitschakelen -> herstarten.

Je kunt er ook de stroom afhalen paar seconden wachten en dan de stroom er weer op zetten, alhoewel die methode minder netjes is.

Hopelijk is het geen hardwarematig probleem.

Hoi brasem.

Ik ken de DM600 niet zo goed.

Dus kan het zijn dat ik vragen stel die niet van toepassing zijn.

Het eerste wat in mij opkomt is hoe je de ontvanger op je tv hebt aangesloten.

En heb je dit probleem altijd, of bijvoorbeeld alleen bij gecodeerde zenders (en zo ja dan welke).

Wat je sowieso kunt proberen is of het iets uitmaakt als je er een andere firmware opzet (maak dan eerst ff een backup van wat je nu hebt zodat je gemakkelijk terug kunt).

Hey Brasem,

Ik sluit me aan bij MAS3, maar als je DM600 het vroeger altijd goed heeft gedaan en je nu opeens slecht geluid hebt, dan zou ik inderdaad eerst al je aansluitingen nachecken en als alles goed zit gewoon de DM600 herstarten (als je niet weet hoe: gewoon stekker eruit en er weer in, en wachten totdat 'ie ge-reboot is)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan