Slovak ip blocked

appie39

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
Als ik op de slovak site probeer te komen van mijn computer thuis,dan krijg ik een testbeeld met de melding "THIS IP address blocked".Als ik van mijn werk op te site probeer te komen,lukt dan zonder probleem.

Weet iemand hoe ik toch op de site kan komen ?

Appie

nu dat heb ik ook , behalve als ik de kieslijn gebruik.

hoef ik alleen maar te diaelen , en dan werkt 't wel

schijn je met proxy te kunnen oplossen , maar hoe dat werkt weet ik niet

probeer het anders eens via een anonieme proxy (tenminste als je een vast ip-adres hebt).

bijv.: proxify.com of guardster.com

daar de gewenste url intypen, en normaal gesproken kom je dan wel op de gewenste site. Het kan zijn dat het laden van de pagina dan iets langer duurt dan normaal...

Probleem heb ik eerst ook gehad, je moet dan ook even de rest van de tekst lezen, vermits die er nog bij staat.

Het probleem is dat jouw ip-adres geen hostname afgeeft.
Bij @home heb je bijc. cm230429-a.maast1.lb.home.nl, bij chello, a2000, xs4all en andere providers heb je soortgelijke hostnamen.

Bij jouw ip adres hangt er geen hostnaam aan vast en dat is eigenlijk het probleem, de pool doet een reverse lookup, indien daar geen hostnaam bij tevoorschijn komt, kom je er niet op.
Je kunt via een proxy proberen maar hij heeft inmiddels ook al diverse proxy's geblokt.

Gewoon even je provider bellen en zorgen dat er een hostnaam aan je ip adres gekoppeld wordt (zoals het ook hoort) dan is het probleem met de Pool automatisch ook voorbij.

Thanx,
ik zal deze week effe met klanteservice bellen en zal me tot die tijd met een anonieme proxy behelpen.

Appie

Dat gaan ze niet doen voor je geloof me dat....

Zet deze evn in je Lan instellingen van je proxy in:

61-221-15-131.hinet-ip.hinet.net poort: 3128

En zet het aan wanneer je de site van slovak wil gebruiken want dan werkt de internet ook vrij langzaam.....

Ik gebruik het zelf ook en werkt als een trein en ik kom er gewoon erop....

Heb je gedownload wat je moet hebben dan zet het uit en blijft daar altijd staan toto dat je PC opnieuw installeert...

Want ik heb nog meer van die adressen......

Groetjes,
Deliyurek007

Dat gaan ze niet doen voor je geloof me dat....
Nee dat geloof ik je niet.
Voor mij hebben ze het namelijk ook gedaan, zowel bij mijn vorige provider alsook bij mijn huidige.

Normaliter heb je namelijk -altijd- een hostname als het fatsoenlijk ingeregeld is, al is het maar je ip adres bijv.
82.123.422.29-g.wxs.nl dus zo afwijkend is dat niet.

Bij mijn huidige provider kreeg ik gewoon een ip in een andere range en had ik opeens wel een hostnaam ongeveer zoals boven (alleen zit ik niet bij wxs).
Dus een beetje fatsoenlijke provider doet dat wel degelijk voor je. Als je geen hostnaam hebt is het 9 van de 10 keer een foutje in de config bij hun ergens.

Een goede proxy werkt ook ja, maar toch zijn proxy's vaak langzamer en er zijn ook secure verbindingen waar je je eigen hostnaam voor nodig hebt. Niet dat iedereen zoiets gebruikt, maar het is wat dat betreft toch wel wat beter om gewoon netjes mee te doen in de standaard.
Maar zoals gezegd, proxy werkt ook als het alleen maar om de pool gaat. Mocht je in de toekomst dan ergens weer probs meer krijgen weet je in elk geval waar je het zoeken kan.

Bij hebben ze het niet gedaan vandaar dat ik het weet.....maar ja zo als je zegt misschien wel bij de andere providers....

Groetjes,
deliyurek007

Jammer genoeg is niet elke provider zo sportief, in elk geval hoor je bij o.a. tweakdsl, chello, @home, cambrium, demon, planet en xs4all een hostnaam te hebben.

Er zijn er inderdaad ook enkele die er niets aan doen jammer genoeg. Maar vragen kan nooit kwaad omdat er ook zijn die wel helpen.

Daar heb je misschien wel gelijk in Blacktiger...:)

Groetjes,
Deliyurek007

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan