sm bus controller?

M

multigek10.0

als er een geel uitroepteken staat bij sm bus controller,wat houd dit dan in?
welke software(hardware) moet ik dan nog installeren?

Een geel uitroepteken kan betekenen dat iets niet aanwezig is (bijv. je zipdrive of usb stick waarvoor wel de software al geinstalleerd is), maar kan ook betekenen dat een apparaat wat je geinstalleerd hebt niet lekker werkt misschien omdat de driver niet geschikt is, irq niet geshared mag worden of joost mag weten wat voor oorzaken.

Ik weet niet uit het hoofd wat zo'n sm bus controller is of doet, maar zoiets als bovengenoemd is het normaliter wel.
Kan bij een netwerkkaart ook verschijnen ondanks dat ie goed zit en juiste drivers geinstalleerd zijn, dan wil het nog wel eens zo zijn dat ie niet meer lekker werkt.
Dus kan zowel defecte hardware zijn, als verkeerde drivers alsook iets wat momenteel niet aangesloten is.

Originally posted by multigek10.0
als er een geel uitroepteken staat bij sm bus controller,wat houd dit dan in?
welke software(hardware) moet ik dan nog installeren?

gewoon op klikken of eigenschapen opvragen
en dan staat er WAT er mee is (verhaaltje BT)

Ja alleen dat "wat" wat ie dan aangeeft klopt niet altijd, heb hier al kapotte hardware gehad en dan gaf ie aan dat de driver niet correct geinstalleerd was.:)

Maar het is inderdaad wel verstandig daar even naar te kijken in veel gevallen kun je daar al de oplossing vinden.

SM bus controller die niet gevonden wordt is meestal met een Asus MoederBoard.
Even de moederboard drivers downloaden en installeren en het probleem is verholpen.

Groeten,
Ronnie_GLD

hmm ik heb een MSI Nvidia NForce Mainboard en na het installeren van XP had ik dezelfde gele vraagteken met dezelfde SM bus controller probleem.

Nadat ik de bijbehorende CD van het moederbord met Nvidia drivers heb geinstalleerd is de SM buscontroller netjes geinstalleerd.

Dus niet alleen Asus heeft dit probleem.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan