E
Esco
Ik heb een Canaaldigitaal Seca smardcard gekocht voor een ontvanger (SAB-Explorer-Cisc). Deze heb ik geprobeerd te activeren via internet. Tot nog toe zonder resultaat. Ik heb de kaart met het logo naar beneden er in zitten, terwijl de informatie van can-dig aangeeft dat dit naar boven moet. Dit heb ik gedaan omdat de Irdeto card die ik daarvoor er in had zitten met de contacten naar beneden en logo naar boven er in moest. Bij de Seca card zitten logo en contacten aan dezelfde kant, dus ging ik er van uit dat de kaart ook met de contacten naar beneden moest (dus ook het logo naar beneden). Wie kan mij vertellen hoe het zit? En kan ik de kaart dan nog wel via internet actieveren omdat ik nu zeer waarschijnlijk de puls gemist heb, en er op de site van can-dig. staat dat dit slechts een maal kan?
Als iemand zo vriendelijk wil zijn om even bij zijn ontvanger na te kijken hoe de kaart er in moet.
Alvast bedankt voor de antwoorden..Esco
Als iemand zo vriendelijk wil zijn om even bij zijn ontvanger na te kijken hoe de kaart er in moet.
Alvast bedankt voor de antwoorden..Esco