Smart wi

V

vincere

Hallo allemaal;. wie kan mij helpen om zelf een smart-wi te laden.?Wat heb ik allemaal nodig aan software? En hoe laad ik de 3 client kaarten. En de orginele kaart van c+.IK heb hier wat ,maar dat is uit 2006,op zich zelf geen probleem.Maar als je het uit pakt dan staat er swi bestand is .Hoe pak ik dit uit en wat heb ik allemaal nodig want er zitten 6 bestanden in. Wie wil mij helpen? Om het juiste bestand,bestanden te downloaden.Waar kan ik die smart wi bestand downloaden. En wie kan mij helpen,in b.v wat voor volgorde ik de client kaarten in de smart wi master moet doen,.en wanneer ik de echte kaart er in moet doen, kort om zo n beetje alles van begin tot het einde.Wie wil mij da in stappen uitleggen, En zeggen waar ik de software van daan haalt,om het te realiseren. IK weet dat ik veel vraag,maar alleen kom ik er niet uit .gr vincere

Heb je er geen handleiding bij gekregen dan?

Hallo Black Tiger er zat geen handleiding be. Ale iemand die wel toevallig heeft ,zou die hem misschien willen copieren en naar mij toe willen sturen of op het forum willen zetten,of ander sinds gr vincere.

Dit kam ik net tegen; Als je een draadloos cardsysteem van SmartWi koopt krijg je die geleverd zonder enig gebruiksaanwijzing.
De bedoeling is dat je op www.smartwi.net een handleiding download die alleen in het Engels is.
De meeste gebruikers komt er dan niet uit hoe te handelen en gaan er gelijk nieuwe software inzetten met behulp van een USB kabeltje naar hun computer.
Dat is helemaal niet nodig bij de versie 8 van SmartWi. gr vincere.

Hallo allemaal.ik kom net van het dak af al die schoorstenen het valt niet meer mee op mij leef tijd.Nu zat ik op het dak en toen kon ik mooi even nadenken over adsl wat ik nu heb, of via de kabel. Ik wil nu kabel nemen zodat ik probleemloos kan over stappenzonder dat ik 1 dag of 1 uur mijn internet verbinding kwijt ben.Want de internet providers zeggen wel dat het probleem loos verloopt,van de een naar de andre provider, maar ik heb zo mij twijfels. HE He nu mijn vraag bij adsl heb ik een statisch adres die moet ik ook hebben. Maar bij de kabelaar hebben ze een Dynamisch adres,en kom ik daar niet mee in de knoop te zitten, zonder dat ik en mijn peers er last van krijgen ,wie van jullie heeft daar ervaring mee ,Of maakt het niet uit .Ik hoor het graag van jullie. gr vincere

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan