smartcard ?

S

samsung

goede morgen, op mijn Samsung nadat ik de software update uitgevoerd heb via de sateliet heb ik nu de firmware 1.29 i.p.v. 1.22maar ik krijg altijd de melding : " please insert the smartcard "
wat houd dat in en wat moet ik doen ? please help

Wat denk je zelf....
Een smartkaart er in stoppen.

Die 129 heb je zeker via satelliet in je samsung gestopt. Upgraden via satelliet is handig maar wij geven je als tip: doe dit nooit en wacht eerst de reacties/ervaringen van anderen af. Maar da's jouw keuze.
{editted by moderator}

Vreemd advies!en een nog vreemdere tip!!!

Vs 129 is een perfecte firmware voor de Samsung 9500

Weliswaar is de receiver dan in originele staat en beschikt dan over 2 viaccess sloten.

Daarentegen heb je
- De meest nieuwe providers standaard in de firmware staan
- Geen vastlopers op de TPS kanalen op hotbird
- Geen vastlopende problemen rondom freq 12207 en 13***nogwat
- een uitgebreide menu structuur onder bv Premiere.

In de CI sloten werkt de Aston 1.05 alwaar de seca 2 kaart volledig werkt.

Ook zijn er uitbreidings mogelijkheden met een Matrix reloaded CI module of freeCAm of Magic Module of free-x module.

En dit alles LEGAAL.

Wil je het illegale circuit in dan is het patchen naar vs 118 aan te raden, vs 118 v5 die is het meest stabiel icm een Silverkaart software bij dudez

De op dit moment roulerende EMU1 en 2 heeft nogal last van "kinderziektes"

@the matrix

Ofschoon we ons bericht hebben aangepast valt het -bij nader inzien - nog te betwijfelen of andere firmware in een ontvanger plaatsen een illegale activiteit is. Wij denken van niet. Wellicht kun jij aangeven met welk wetartikel je dan in overtreding bent?

De illegaliteit ontstaat onzesinziens pas als je uitzendingen van kanalen gaat bekijken waar normaal gesproken voor moet worden betaald, zonder dat je beschikt over geldig abonnement.

En v.w.b. die tip: het zal niet de eerste keer zijn dat via een satelliet buggy software (upgrades) worden verspreid. Weliswaar volgt dan al snel weer een (juiste) upgrade maar dat terzijde. Door die tip te geven om de reacties van anderen af te wachten, willen we de gebruiker in overweging geven om eerst de verschillen en de commentaren te lezen alvorens een besluit (dat soms onomkeerbaar is/lijkt) te nemen.

Desondanks bedankt voor de reactie en we hebben toch maar e.e.a. aangepast.

Software ter verbetering van een receiver kan nooit ilegaal zijn wel als er keys in worden geplaatst, en je pacht je machine geheel op eigen risico software 129 is de standaard software van samsung de 118 software is een aangepaste software door derden, en is dus voor eigen risico nergens wordt in de wet vermeld dat je geen andere software mag plaatsen, zou mooi worden je mag geen software plaatsen op internet waarin keys zitten verwerkt om ilegaal te kunnen kijken ......

Ben er nog steeds niet opgetrapt

Zo denken wij er ook over @pikkie
We zijn benieuwd met welk wetsartikel @thematrix komt

Heb ik ergens gezegd dat het patchen van firmware illegaal is.

Dacht het niet.

Wat ik meen gezegd te hebben is dat deze 118v5 uitermate geschikt is voor "onbetaald" kijkgenot.

dank u voor de nu volgende correcties

het laatste woord is gesproken door :
I
I
\/

@thematrix

je schreef: "Wil je het illegale circuit in dan is het patchen naar vs 118 aan te raden"

Dus impliciet....enz.

Heren, ik weet de betekenis van de tekst wel dat ik de smartcard in moet stoppen maar dat is de bedoeling niet, over het patchen kan het ook niet want mijn Samsung heeft loader 505. Ik gebruik hem met een MM 1.02 en een Fun en had alleen de laatste week problemen mee ( geen beeld ) en heb ergens gelezen dat met firmware 1.29 kan het misschien helpen maar niet dus ( nog ergers ). Ik wil graag julie adviezen om mijn probleem op te lossen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan