M
MAS3
Sinds de laatste zomer heb ik een andere schotel op het dak.
Een Gregorian offset met motor is vervangen door een Wave Frontier.
Met die motor kon ik het ding een paar keer heen en weer doen, dan ging vaak de sneeuw er wel vanaf door het bewegen.
Dat gaat 'm nu niet meer worden natuurlijk.
Op dit moment (ik probeerde het RTL journaal te zien) valt het beeld uit.
Dit zal wel komen door sneeuw op de schotel, het sneeuwt hier nu (steeds harder) en er is een aardig pakje gevallen vanavond zag ik zojuist.
Terwijl ik zit te typen vallen ook de andere NL transponders uit.
Maar de regionale programma's op 23.5 oost, en FTA op 28.2 oost zijn er nog wel.
Aan buienradar.nl te zien zal de sneeuw ook nog wel even aanhouden, ben benieuwd wat er morgen voor de deur ligt.
Ik ga echt het dak niet opklimmen om de schotel sneeuwvrij te maken.
Na morgen zou het gaan dooien, komt het er vanzelf weer af.
Nog voor het verzenden van dit bericht gaan ook de regionalen en de andere programma's het opgeven.
Bedtijd dus..
Een Gregorian offset met motor is vervangen door een Wave Frontier.
Met die motor kon ik het ding een paar keer heen en weer doen, dan ging vaak de sneeuw er wel vanaf door het bewegen.
Dat gaat 'm nu niet meer worden natuurlijk.
Op dit moment (ik probeerde het RTL journaal te zien) valt het beeld uit.
Dit zal wel komen door sneeuw op de schotel, het sneeuwt hier nu (steeds harder) en er is een aardig pakje gevallen vanavond zag ik zojuist.
Terwijl ik zit te typen vallen ook de andere NL transponders uit.
Maar de regionale programma's op 23.5 oost, en FTA op 28.2 oost zijn er nog wel.
Aan buienradar.nl te zien zal de sneeuw ook nog wel even aanhouden, ben benieuwd wat er morgen voor de deur ligt.
Ik ga echt het dak niet opklimmen om de schotel sneeuwvrij te maken.
Na morgen zou het gaan dooien, komt het er vanzelf weer af.
Nog voor het verzenden van dit bericht gaan ook de regionalen en de andere programma's het opgeven.
Bedtijd dus..