Snel internet

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Gisteren 5/11 is er bij mij een nieuw moden aangesloten op glasvesel.

Nu heb ik natuurlijk de vraag waneer ik er gebruik van kan maken, de provider is "Ons Net", afdeling Eindhoven.

Na het bellen van ons net blijkt dat ik voor het eind van dit jaar de pakketten van hun kan gebruiken, zoals Internet, TV en Telefoon. Het blijkt dat ze een heel stuk goedkoper zijn dan UPC.
De internet snelheid is 100mb up en down, das lekker snel.

Ik wilde dit even meedelen on wat mensen jaloers te maken, hihihihi

bert50;205499 zei:
Gisteren 5/11 is er bij mij een nieuw moden aangesloten op glasvesel.

Nu heb ik natuurlijk de vraag waneer ik er gebruik van kan maken, de provider is "Ons Net", afdeling Eindhoven.

Na het bellen van ons net blijkt dat ik voor het eind van dit jaar de pakketten van hun kan gebruiken, zoals Internet, TV en Telefoon. Het blijkt dat ze een heel stuk goedkoper zijn dan UPC.
De internet snelheid is 100mb up en down, das lekker snel.

Oei Bert dat is snel, maar dan merk je niet meer dat je iets download ja. en moet je haast wel 50000 terabyte on board hebben. want voor je er een weet van hebt heb je heel internet binnen geslurpt. en als je pech hebt zuig je het riool ook er mee leeg.:biggrin:

Grtz/Sth..

effe heel internet downloaden want men verwacht dat Internet op tilt gaat als straks half nederland thuis zit met griep.

Iedereen gaat plots "thuiswerken" en daar heeft men Internet voor nodig en dan zal de boel wel SNEL dichtstropen.

Woehahahahhha techniekje he

?k ben benieuwd of ik dat volgend jaar ook ga halen. ;)

Maar jij hebt tijd zat nu je van jou pensioen aan het genieten bent, dus je kunt alvast beginnen van het dowloaden van Het internet :biggrin:

bert50;205499 zei:

Gelukt! :biggrin:

Multislow

freggel1;205512 zei:
?k ben benieuwd of ik dat volgend jaar ook ga halen. ;)

Maar jij hebt tijd zat nu je van jou pensioen aan het genieten bent, dus je kunt alvast beginnen van het dowloaden van Het internet :biggrin:

Dit is wel langzaam ik moet dadelijk toch wel 12 MB per sec. halen, dus doe ik er een jaartje of 10 over. Het enigste wat ik niet heb is een floppy Drive, dus zal het mij wel niet lukken.

Hij is gaaf Freggel.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan