Snelheidsverhogingen @Home Budget

F

format c:

Geachte @Home Budget abonnee,

@Home verhoogt de snelheden van het @Home Budget abonnement. De download snelheid stijgt hierdoor van 500 kbit/s naar 750 kbit/s en de upload snelheid van 125 kbit/s naar 250 kbit/s. U kunt uiterlijk per 1 december van deze nieuwe snelheden profiteren. De verhoging van de snelheden heeft geen consequenties voor het abonnementsbedrag van uw @Home Budget abonnement.
Deze snelheidsverhoging betekent onder andere dat het downloaden van internetpagina's aanzienlijk sneller gaat, u kunt genieten van hogere kwaliteit streaming audio en video en het sneller versturen van bestanden per e-mail.

Zowel de down als de upload snelheid, die u uiteindelijk als consument ervaart, is mede afhankelijk van factoren die niet door @Home be?nvloedbaar zijn. U moet hierbij denken aan zaken als de drukte op het internet, de instellingen van uw pc en het aantal pc?s dat in uw huishouden tegelijkertijd gebruik maakt van internet.

Meer informatie vindt u op http://help.home.nl/snelheid.

Met vriendelijke groet,

Paul Doop
Directeur Klantenservice

Snelheids verhoging, ook bij "basis" @Home verhoogt de snelheden van het @Home Basis abonnement. De download snelheid stijgt hierdoor van 1.000 kbit/s naar 2.000 kbit/s gaan en de upload snelheid van 250 kbit/s naar 400 kbit/s.

Maar dat wil niet zeggen dat we abonnee blijven. ;)

heb je al een keus kunnen maken freggel?
ik zelf weet het nog niet echt.!

Daar gaat de grootste gedachte naar zeker na de tips die ik hierover gehad heb, scheelt me maar teveel met @home.

Maar ik wil nog eventjes wachten eerst eens kijken wat het programma no-ip doet, en dan kan ik nog even geduldig informeren. ;)

Zoek anders voor de aardigheid maar eens op tweakdsl hier op het forum. Dan zie je het vanzelf.

ik ben per April van @home overgestapt naar speedlinq ADSL

Speedlinq heeft een slechte naam maar ik heb hier helemaal niets van ondervonden, keurig heeft men zich aan de afspraak gehouden.

De geboden snelheid zowel up als down is zeer stabiel .

Ik heb een abo 3072kb down en 1024 kb up en betaal daar effectief 21 euro per maand voor.

In de praktijk komt mijn download uit op 350Kb en een upload van 71kB dat laatste is een gevolg van de router die niet sneller kan.

Heb ook een abootje van 7euro50 bij EWEKA en mag daar vanwege mijn Abo bij speedlinq 35 Gb per maand up en downloaden

Ik ga niet meer terug naar kabelzooi

grtjs

Een slechte naam is makkelijker te krijgen dan een goede!
Er hoeven maar 2 mensen te klagen...... En 10 moeten er een duim opsteken....

ADSL is in de vele testen het meest betrouwbare gebleken. Maar het blijft ieder zijn keuze, mijn keuze zal verlopig nog ADSL zijn.

G

format c: zei:
Geachte @Home Budget abonnee,

@Home verhoogt de snelheden van het @Home Budget abonnement. De download snelheid stijgt hierdoor van 500 kbit/s naar 750 kbit/s en de upload snelheid van 125 kbit/s naar 250 kbit/s. U kunt uiterlijk per 1 december van deze nieuwe snelheden profiteren. De verhoging van de snelheden heeft geen consequenties voor het abonnementsbedrag van uw @Home Budget abonnement.
Deze snelheidsverhoging betekent onder andere dat het downloaden van internetpagina's aanzienlijk sneller gaat, u kunt genieten van hogere kwaliteit streaming audio en video en het sneller versturen van bestanden per e-mail.

Zowel de down als de upload snelheid, die u uiteindelijk als consument ervaart, is mede afhankelijk van factoren die niet door @Home be?nvloedbaar zijn. U moet hierbij denken aan zaken als de drukte op het internet, de instellingen van uw pc en het aantal pc?s dat in uw huishouden tegelijkertijd gebruik maakt van internet.

Meer informatie vindt u op http://help.home.nl/snelheid.

Met vriendelijke groet,

Paul Doop
Directeur Klantenservice

Het 1 en ander gaat er gebeuren bij @slome.
Maar dat had ik al in eerdere thread vermeld :

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=26865

De info dat buget gaat veranderen was ook al bekend ,maar de hoogte van de snelheid was nog onduidelijk,nu is het wachten op de snelheids verhoging van Breedband pakket.
Zoals het nu lijkt doen ze er geen verhoging op (snelheid).
Maar als ik dit vergelijk met een duurdere Adsl verbinding ,dan zijn we voordeliger uit met ADSL + een hogere snelheid up to 6000Mb.

Derk

Volgend jaar juni worden de snelheden bij @Home weer verhoogt...

maar gaan ze met de rest mee?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan