SOA

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Een klein jongetje met een dode kikker op zijn arm komt een bordeell binnen. Meteen stapt hij op de eigenaresse af en vraagt of zij ook hoertjes met een geslachtsziekte heeft. De jongen zwaait met 200 euro en meteen wordt de eigenaresse behulpzaam. 'Natuurlijk, jongen. Ga maar tot de tweede trap, en dan de derde deur links, daar zult ge een hoertje vinden met een SOA. De jongen holt naar boven, verdwijnt de kamer in en heeft wilde sex met de prostituee. Nadat hij klaargekomen is kleedt hij zicht terug aan en loopt de trap naar benee af. Net voor hij buiten wil gaan, hoort hij de eigenaresse vragen: "Nu ben ik toch wel wat benieuwd, dat je graag sex wil kan ik begrijpen, maar waarom juist met iemand met een SOA en waarom heb je die dode kikker daar?". "Wel," zegt het jongetje, "Als alles goed zit, heb ik nu ook een SOA, als ik straks thuiskom, kruip ik snel even over de oppas, dan heeft zij het ook, als Vader na zijn werk thuis komt, betaalt hij de oppas in natura, dan heeft Pa het ook. Als me vader deze nacht nog snel een vluggertje doet met mijn Ma, heeft zij het ook. En als morgenochtend de postbode even binnenspringt bij mijn moeder dan heeft hij het ook, en de postbode, dat is die klootzak die me kikker heeft doodgereden."

HAHAHAHA.... Arme familie, en dat alleen voor de postbode!:biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan