Software die alle drivers zelf zoekt ?

F

format c:

Hallo.
Ik heb xp weer eens op mijn laptop gezet,ik ben vista zat.

Maar nu ben ik op zoek naar een software zoals driver agent die alle hardwaredrivers zelf zoekt op internet .

Mij zelf lijkt driver agent het beste, maar daar moet je een visa credit kaart of andere credit carts voor hebben.

of heeft iemand een link waar driveragent te downloaden is met email en paswoord?

Ik heb ook al drivergenuis pro gehad en drivermax. enz.

Ook deze vonden de juiste hardware niet.

Ik weet wel waar ik de juiste drivers wel vanaf kunt halen maar dat is nu niet de bedoeling.

Ik wil dus gewoon weten wat jullie wel eens voor programmas gebruiken voor de lege versie van xp weer vol te krijgen met drivers voor je pc.

(zonder een driver cd )

Als dit niet mogelijk is dan is een link ook welkom waar echt alle xp drivers te downloaden zijn.

Merk Acer Aspire 7720g

Alvast bedankt voor het meedenken computerfreaks.

Ehhhhhh ik mag het eigenlijk niet zeggen want het is minder legaal je zou ergens een andere versie van xp kunnen zoeken met alle drivers erin gebakken en ja die zijn er.

Zoeken op Pliek of Retestrak.

Driveragent is volgens mij ook niet wat je zoekt, die kun je trouwens gratis downloaden. Maar het downloaden van de drivers die hij vindt zal wel wat kosten neem ik aan, dat zijn allemaal van die programma's met een luchtje er aan.

Ik weet wel waar ik de juiste drivers wel vanaf kunt halen maar dat is nu niet de bedoeling.
Waarom niet? Pure gemakzucht dat je de drivers automatisch geinstalleerd wilt hebben of andere oorzaak?
Want dit werkt nog altijd het snelst.

crazymotha

Of Muiz of MrDuck ;) werkt ook heel erg goed en zijn heel erg compleet.
Er is nu een versie voor Video bewerking en ergens in Augustus of September komt er een foto bewerking versie van Pliek of Muiz.

Ik geef alweer veel teveel info dat wordt weer ruzie met me vrienden van de Powerboosters.

Muiz is inderdaad erg compleet en MrDuck heb ik ook voorbij zien komen, ziet er ook goed uit. Ik wacht af op de foto bewerking XP, dan wordt het weer tijd voor een verse installatie:).

Het wordt ons wel lekker makkelijk gemaakt allemaal.

Ik zal ze eens gaan downloaden op grabit.

Dank jullie.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan