software upgrade atlanta 5400ir2ci+

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gerrit

is er nu helemaal niemand die me hieraan kan helpen heb dus echt geen zin om met die ontvanger naar belgie te fietsen

ps
werkt dan me allcam software nog wel???
gerrit@brugman-1.fol.nl

Registreer je gewoon op de side van Codeman en dan kan je de software downloaden

Ga eens een kijkje nemen op het xxx
Hier zul je al de informatie vinden die je zoekt
Info over de laatste firmware de nieuwste settings , noem maar op
Registreer je en je kunt als het goed is gebruik maken van de software download
Vooral de laatste de V1.70 werkt heel goed
Je decoder zal zeker zijn allcam functie behouden en pakt bovendien alle orginele kaarten dus ook de seca2 via de embedded cam ,
xxxforum: xxx.yyy
{editted by duckteam}

link naar codeman is
http://xxx.yyyurl] lees vooral de ...1 [SIZE=1][i]{editted by duckteam}[/SIZE][/i]

Jozef Verheyden
expert
(9/9/03 8:21 am)
Reply Downloads en Registratie
--------------------------------------------------------------------------------
Wij merken op dat er bepaalde heren zijn (= geen geregistreerde forumleden!!!!) die een login hebben verkregen en nadien gal spuwen over de xxx op andere borden omdat ze met vb. versleten of slechte randapparaten werken.

Als wij natrekken wat er juist gebeurd, is dit te wijten aan onkunde of defekte randapparaten. M.a.w. dit ligt NIET aan de xxx.

Deze heren hebben dan nog het lef om hier niet als forum gebruiker aan te melden maar dan wel op andere fora de xxx in slecht daglicht te zetten.

Dergelijke personen worden vanaf heden onmiddellijk, voor eens en altijd, verwijderd uit de download registratie.

Wij vinden dat je met je problemen op alle borden terrecht kan, maar je hoeft de xxx niet af te kraken, en zeker niet als het ergens anders dan aan de receiver ligt.

Vanaf nu, zal pas iemand nog een Login verkrijgen als hij actief aan het forum meewerkt, zelfs al is dit weinig.
Parasieten en knoeiers van satboeren kunnen we hier missen als kiespijn.

Bovenstaand staat de reactie van jozef op het forum van codeman1 omtrent de registratie voor atlnta software patch.

Goeiemorgen wat een taal gebruik........

MACHTSMISBRUIK DUS!!!

Je mag geen kritiek leveren op je eigen duur aangeschafte apparatuur die af en toe niet goed werkt.

Dus met andere woorden als je b.v. een TV koopt van Sony je je geeft je mening dat het beeld af en toe flikkert dat vervalt per direct je garantie!!!!!!

M.vr.gr.

Hugow

PS Ik mag dus niet meer inloggen!!
{editted by duckteam}

Hugow als uw Moteck motor fout gaat, hoef je ook niet de xxxhiervoor als dader aan te wijzen en trachten in de grond te boren.

Het is nu toch reeds algemeen geweten dat de Moteck motor nogal dikwijls in de fout gaat.

Aan je IP-adres hebben wij gemerkt dat je een satshop hebt of erbij werkt, nietemin hebben we je h??l graag geholpen, zonder ons zat je nog te sukkelen.
En nu heb jij niet anders dan slechte kritiek, kritiek die ongegrond is.

Ik denk dat een klein beetje positieve respons goed was geweest. Dit is zeker geen MACHTSMISBRUIK want wij helpen iedereen en dit belangeloos.

Maar jij geeft "stank" als dank terug ... wat wil je dan?
{editted by duckteam}

Whaaaaaaaaaaaa. hahaha

Ten eerste werk ik bij een computer bedrijf in Almere en niet bij een Satshop. Dus ik zou uw kennis wat ip-adressen opzoeken verbeteren.

Ten tweede heb ik een stab HH 100 motor en geen moteck motor, dus raad ik u aan ook een bril aan te schaffen want u hebt een lees probleem.

Ten derde de geweldige xxx reciever van u kosten in de actie bij u 380 euro in belgie. In Almere bij de satshop op de hoek kost dezelfde xxx 325 euro incl 19% btw. Dus wordt je ook nog eens belazerd in Belgie.

Ten vierde geeft uw reactie precies an dat u uw macht misbruikt, want kritiek mag altijd, van wat voor product ook.

Gelukkig kunnnen alle Nederlanders bij de officiele importeur van Europa(in Nederland dus) terecht voor vragen en problemen omtrent hun xxx receiver.

M.vr.gr

Hugow
{editted by duckteam}

What's in a name of het nu een Stab of een Moteck is.
Wie gebruikt er hier nu ... om u eigen woorden te citeren:

"Goeiemorgen wat een taal gebruik........"

Als je met uw computer-software dan evengoed als met ontvanger-software over de baan kan, dan beklaag ik uw klanten.

En als laatste, ik beantwoord in 't vervolg uw onzinnige postings niet meer. Wij zijn sat hobbyisten en geen ruziestokers !!!

Het ware beter dat de admin deze posting afsloot, of zelfs beter verwijderde.

nou ik ga me even moeien.

waar hugow werkt is inderdaad een computer zaak waarvan de prijzen op het net dateren van september 2002 , niet echt up to date .
http://www.hucom-int.nl voor de geintreseerden van ons.
als de satshop in almere toch een goede service geeft in nederland voor de vvv waarom heb je dan staan bedelen om te kunnen downloaden bij mij?
omdat je een ZEER goede service had zeker.
als je vind dat de xxx voor jouw geen geschikt toestel is verkoop hem dan , kun je misschien nog iemand mee blij maken.
als je moet computers werkt dan had ik toch al een dreambox of een nokia d-box2 gekocht hoor , maar ieder zijn mening natuurlijk.
ik heb vandaag nog een test gedaan met de xxx en een stab h100 moter en bij mij doet die het perfect.
draait van 62? oost tot 58? west en ik heb geen enkel probleem , blijkbaar toch een slechte moter.
zo laat ons in de toekomst niet meer zeiken op elkaar maar beter mekaar helpen , dit is toch een hobby en geen zeik board.

groeten
codeman2001
{editted by duckteam}

Nou Mister Codeman2001 niks,

Blij dat u zich ook mengt in de discussie.

Want dit forum is geen forum waar je je product die jij en Jozef verkopen hier maar kunt aanprijzen. Het forum is een discussie forum omtrent alles wat met sateliet apparatuur te maken heeft.
Daarbij horen dus ook negatieve discussies omtrent je product.

Zelf ben ik ook in dienst als verkoper van PC's en moet ook weleens aanhoren dat onze producten niet deugen en heb dat maar te accepteren. menigen verschillen nou eenmaal.

Blijkbaar bent u ook geen goede verkoper want op het internet zet je nooit je juiste prijzen ivm je collega bedrijven. ja je leest het goed, geen concurenten maar collegabedrijven.

Mijn werkgever bedankt je nog voor de reclame op dit forum.

Nogmaals forumleden die een Atlanta bezitten voor service in Nederland kunt u terecht bij de importeur van Europa in Ridderkerk telnr: 0180414600 of 0653236976.

M.vr.gr

Hugow

ik ben wel tevreden met mijn atlanta.
Als we over prijzen gaan praten.
Dezen zij aan het zakken op dit moment.
Lees het maar zelf in een bekend sat blad van deze week
Mijn eerste humax koste ook een vermogen.
Deze is nu ook veel goedkoper dan toen,de 5400 zonder z was niet meer te leveren en nu opeens wel!
Ik ben zelf in Riderkerk geweest een half jaar terug.
Toe kreeg ik geen ondersteuning omdat ze de Atlanta niet meer verkochten.Nu kennelijk weer wel.
Bij Codeman op de site kreeg ik via de invoerder en enkele onverwoestbare sat geken uit Belgie wel ondersteuning.
Je moet enkel het serie nummer aanmelden.
Dat moet bij Echostar b.v ook dus dit kan en moet geen probleem zijn
De Atlanta draait beter dan de Humax op dit moment.
(En om niemand tegen de schenen te schoppen dat vindt ik.)
De stelling dat Codeman ontvangers verkoopt klopt volgens mij ook niet.
Dit is een hobbyist die veel tijd en kennis wil deelen met ons.
Dat dit een o.a Atlanta fan is kan geen mens iets aan doen.
Mede dankzij zijn settings en site draait de Atlanta als een zonnetje.
Maar als de melding dat je voor ondersteuning bij de importuur
in Ridderkerk terecht kan en een niet goed werkende diseqc.
Aanlijding is geweest voor deze mini rel
.
Moeten we dit maar afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan