software verwijderen

Satrat

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Ff een vraagje....in het programma (XP) sofware wijzigen/verwijderen, als je een programma verwijderd blijft vaak de naam van het verwijderde programma staan. De mb-tjes zijn welliswaar weg maar de naam blijft staan. Hoe komt dat en hoe krijg je de naam weg??? T,is natuurlijk niet belangrijk maar ik had het graag geweten... Bedankt alvast..

groet v/d Satrat.

verkennen daarna naar de mapje toe en dan rechter muis knop verwijderen

Of het op de manier lukt zoals Kip aangeeft weet ik niet, omdat ik dat nog nooit zo heb gedaan.
Ik doe het in ieder geval met het proggie Tweak UI, waar je nog meer dingen simpelweg kunt veranderen in Windows.
(bijv. die lelijke pijltjes in je incoontjes op je bureaublad verwijderen en met 'n lege documentenmap opstarten etc. etc.)

Als je de Software netjes deinstalleert dan zijn de verwijzingen ook weg.

Maarrrrrrrrrrrrr. de ene keer moet je deinstalleren via Software verwijderen en de ander keer via start-->Programma's enz het geinstalleerde software pakket verwijderen.

Dus eerst bij de geinstalleerde programma kijken of daar een deinstall bij staat ezo nieet dan pas via software verwijderen.

Een verwijzing weghalen bij een verkeerde deinstallatie lukt dan niet meer.

Originally posted by the matrix

Een verwijzing weghalen bij een verkeerde deinstallatie lukt dan niet meer. [/B]

of je instald het progie weer en doet het dan op de juiste manier via de orginele uninstaller die bij het progie zit :)

Originally posted by the matrix
Een verwijzing weghalen bij een verkeerde deinstallatie lukt dan niet meer.

Eigenwijs!!!
Met het proggie Tweak UI kun je WEL de verwijzing weghalen!!!!!
Heb het toevallig gister nog gedaan

Ok mannen...bedankt voor de reactie. Weer wat geleerd. Als het niet gaat instaleer ik het weer en haal het dan weg zoals het in de posting staat....

groet v/d Satrat

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan