D
D-SQUAD
Jantje is echt een voorbeeld zoon,
doet alles wat papa en mama zeggen
liegt en pikt niet.
op een dag gaat jantje naar school en ziet in een winkel hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes liggen,
uit school gaat jantje snel naar huis en loopt nog even langs de winkel waar hij die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes zag liggen .. en ja hoor ze lagen er nog.
jantje komt thuis en zegt: Mama ik heb hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes zien liggen bij de winkel en ze kosten maar 2 euro .. mag ik die kopen?
NEE zegt moeder dat vind ik veels te duur,
jantje is niet blij maar neemt het zoals het is.
de komende dagen als jantje naar school toe gaat loopt hij toch even langs de winkel om naar die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes te kijken.
zo gaan er 2 weken voorbij waarin jantje elke dag even naar die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes kijkt.
op een dag gaat jantje weer naar school en ziet ineens dat die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes nu maar 1 euro kosten.
na school gaat jantje snel naar huis en kijkt of die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes er nog liggen .. en ja hoor ze zijn er nog.
thuis aangekomen zegt jantje: Moeder die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes kosten nu maar 1 euro mag ik ze nu kopen ??
Moeder kijkt bedenkelijk en zegt .. nou vooruit ga ze maar halen.
jantje haast zich naar de winkel en zegt tegen de verkoper ik wil heel graag die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes kopen.
Jantje gaat heel blij naar huis.
de volgende dag als jantje uit bed komt vraagt hij :
Moeder mag ik die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes aan ?
Moeder zegt nee jantje die mag je alleen aan bij speciale gelegenheden.
Jantje is er weer niet blij mee maar neemt het weer zoals het is.
1 week later is Oma jarig , jantje kleed zich aan en vraag Moeder mag ik nu die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes aan doen voor oma haar verjaardag ??
Welnee zegt moeder dat oma jarig is dat is toch niet speciaal ??
jantje wederom niet blij maar neemt weer zoals het is.
zo gaan er weer 2 weken voorbij.
Het is zondag en Vader maakt jantje wakker:
Jantje we gaan vandaag iets heel speciaals doen .. we gaan jagen in het bos
JIPPIEEEE zegt jantje mag ik dan nu ook mijn hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes aan ??
wel natuurlijk zoon zegt vader dat zijn speciale jagers sokken dus je mag ze vandaag aan.
Jantje heel erg blij en gaat met vader naar het bos.
eenmaal in het bos schiet vader een konijn neer .. zo zegt vader dat is ons feestmaal vanavond .. en jantje lacht.
opeens ziet vader een heel groot konijn lopen en wil hem schieten maar het konijn is snel weg en vader gaat er achteraan.
Opeens komt er achter de boom een hele grote beer en die bijt zo bij vader z'n arm er af
vader en jantje gaan snel naar huis waar ze de dokter bellen.
eenmaal thuis heeft moeder de arm van vader afgebonden en de dokter gebeld.
na een paar minuten gaat de deurbel .. jantje doet open en ziet daar die hele grote beer staan ..
WETEN JULLIE WAT DIE BEER TOEN ZEI ????
Niets want beren kunnen niet praten
doet alles wat papa en mama zeggen
liegt en pikt niet.
op een dag gaat jantje naar school en ziet in een winkel hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes liggen,
uit school gaat jantje snel naar huis en loopt nog even langs de winkel waar hij die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes zag liggen .. en ja hoor ze lagen er nog.
jantje komt thuis en zegt: Mama ik heb hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes zien liggen bij de winkel en ze kosten maar 2 euro .. mag ik die kopen?
NEE zegt moeder dat vind ik veels te duur,
jantje is niet blij maar neemt het zoals het is.
de komende dagen als jantje naar school toe gaat loopt hij toch even langs de winkel om naar die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes te kijken.
zo gaan er 2 weken voorbij waarin jantje elke dag even naar die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes kijkt.
op een dag gaat jantje weer naar school en ziet ineens dat die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes nu maar 1 euro kosten.
na school gaat jantje snel naar huis en kijkt of die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes er nog liggen .. en ja hoor ze zijn er nog.
thuis aangekomen zegt jantje: Moeder die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes kosten nu maar 1 euro mag ik ze nu kopen ??
Moeder kijkt bedenkelijk en zegt .. nou vooruit ga ze maar halen.
jantje haast zich naar de winkel en zegt tegen de verkoper ik wil heel graag die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes kopen.
Jantje gaat heel blij naar huis.
de volgende dag als jantje uit bed komt vraagt hij :
Moeder mag ik die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes aan ?
Moeder zegt nee jantje die mag je alleen aan bij speciale gelegenheden.
Jantje is er weer niet blij mee maar neemt het weer zoals het is.
1 week later is Oma jarig , jantje kleed zich aan en vraag Moeder mag ik nu die hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes aan doen voor oma haar verjaardag ??
Welnee zegt moeder dat oma jarig is dat is toch niet speciaal ??
jantje wederom niet blij maar neemt weer zoals het is.
zo gaan er weer 2 weken voorbij.
Het is zondag en Vader maakt jantje wakker:
Jantje we gaan vandaag iets heel speciaals doen .. we gaan jagen in het bos
JIPPIEEEE zegt jantje mag ik dan nu ook mijn hele mooie bruine bekakte gestreepte sokjes aan ??
wel natuurlijk zoon zegt vader dat zijn speciale jagers sokken dus je mag ze vandaag aan.
Jantje heel erg blij en gaat met vader naar het bos.
eenmaal in het bos schiet vader een konijn neer .. zo zegt vader dat is ons feestmaal vanavond .. en jantje lacht.
opeens ziet vader een heel groot konijn lopen en wil hem schieten maar het konijn is snel weg en vader gaat er achteraan.
Opeens komt er achter de boom een hele grote beer en die bijt zo bij vader z'n arm er af
vader en jantje gaan snel naar huis waar ze de dokter bellen.
eenmaal thuis heeft moeder de arm van vader afgebonden en de dokter gebeld.
na een paar minuten gaat de deurbel .. jantje doet open en ziet daar die hele grote beer staan ..
WETEN JULLIE WAT DIE BEER TOEN ZEI ????
Niets want beren kunnen niet praten