Sony wega / Dreambox

B

BiG_G

Heers,

Wij hebben een Sony Wega 82 cm Breedbeeld. En een Dream.
De Dream zit aangesloten op de tweede scart pos. van de TV. Nu, heb ik de TV ingesteld op formaat corectie = uit en autom. formaat cor. = uit.

Echter, Wanneer de TV net wordt ingeschakeld, en daarna op het signaal van de Dream springt, springt de tv in 4:3 modus, terwijl ik hem heeeeeel graag op volbeeld wil hebben staan.
De Dream staat afgesteld op 16:9, maar ook dat formaat geeft niet het gewenste beeld. Dus op de TV stel ik hem dan weer in op vol beeld.

Het vreemde van alles is, dat op de meeste netten hij max. 2 keer terugspringt naar 4:3 maar daarna eindelijk zijn baasje gehoorzaamd. Maar Ned3 blijft hij heel irritant volhouden dat hij op 4:3 wil staan.

Wat is dit voor ongein? Moet ik een boos emailtje sturen naar Sony?

G

Mja... probleem opgelost...

Met dank aan KK
wss stond uit....

thx

Originally posted by BiG_G
Mja... probleem opgelost...

Met dank aan KK
wss stond uit....

thx

Stomme vraag misschien?

Wat is wss?

Grtz Hangslot

Als wij de Beertender de 14e mogen lenen, krijg jij het antwoord! :biggrin:

Originally posted by Kerstkonijn
Als wij de Beertender de 14e mogen lenen, krijg jij het antwoord! :biggrin:

Oh ja, ik zou het hem nog even vragen, maar hij heeft het heel erg naar zijn zin bij mij, dus ik geef je weinig kans...

Originally posted by Kerstkonijn
Wide Screen Switching

Dat wide screen switching, is dat een instelling van de tv of van de sat-ontvanger. (ik heb eeb zwager met net zo'n soort probleem, maar dan de combinatie Sony-Xtream)

Whahahahhahaa
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Wat zit jij nou te lachen Big_G?:confused:

Grtz Hangslot

Zo heren.

Ik hoor van Hangslot dat jullie van mijn diensten gebruik willen maken tijdens een Barbeque in een veldje bij Big_G.
Kerstkonijn wil mij zels penetreren en bruisend laten spuiten(!)
Helaas moet ik jullie teleur stellen. Ik heb het prima naar mijn zin hier in de keuken van Hangslot, en verwacht daar nog wel een paar jaar te blijven staan. Zoals ik het inschat verslijten jullie Sat-nerds mij in 1 avondje, en bouwen mij daarna om naar een Dream-Tender. Gelukkig heb ik geen RS-232 interface, anders zou Hangslot het al gedaan hebben.

Ik kan jullie al wel verblijden met een leuke oefening , en wellicht komen wij elkaar op een andere meeting nog tegen!

Groetjes, Beertje

Geachte Beertender,

Jaren Biergeschonken te hebben en zelfs tap-wedstrijden gedaan te hebben, kan ik U garanderen dat de test die U ons liet doen, niet geheel kloppend is. Echter, wil ik U wel meededelen dat de test zeer grappig verzonnen was.

Wij betreuren het tenzeerste dat U niet op ons BBQ feestje kan komen, want wij hadden graag naast Uw voeding een RJ45 aansluiting willen plaatsen. Dit om U direct aan de telefoon te kunnen sluiten om, al rijdend naar huis, telefonisch een biertje te kunnen bestellen.

De organisatie

Mmm, ja, en als je 'em dan aan een consoleserver aansluit, kunnen we 'em op afstand aanzetten. En mooie statistics bij houden.

Maar ik heb niet van plan onzedelijke handelingen met Beertender te gaan verrichten! En helemaal niet op een redelijk openbaar feestje.

Wat een apparaat, na 1 dag al een eigen wil!:p

Maareu, nou weet ik nog steeds niet of dat wide screen switching een instelling van de tv of van de sat-ontvanger is.

Bedankt en groeten,
Hangslot

ok, thanks.

Ik ga vandaag of morgen even bij mij zwager langs, en zal eens proberen.

Bedankt!

Grtz Hangslot

Originally posted by hangslot
ik heb eeb zwager met net zo'n soort probleem, maar dan de combinatie Sony-Xtream
Dus jij had het er ook problemen mee...
Duh!

Hangslot, groot gelijk hoor, dat de Beertender nog ff achter slot en grendel blijft. G leest nu al niet zo helder meer!

Nou vooruit, speciaal voor Big_G,
Zo kan het ook!
Als je dat ziet dan wil je alleen nog maar flesjes!

Grtz Hangslot

*zucht*

Windows Media File.....

Argh.... Hoe vaak moet ik het nu toch zeggen...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan