spam in email

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Ik krijg sinds vandaag over de 600 emails in mijn normale planet account,, deze open ik altijd online met webmail en de emails blijven binnen komen.

Weet iemand hoe ik hier van af kan komen,, heb al trend virus scanner gedraaid online maar die vond helemaal niks.

ze hebben allemaal ongeveer deze omschrijving:

MAILER-DAEMON@mail2.solid.ad.jp onderwerp: failure notice

jack;176183 zei:
Ik krijg sinds vandaag over de 600 emails in mijn normale planet account,, deze open ik altijd online met webmail en de emails blijven binnen komen.

Weet iemand hoe ik hier van af kan komen,, heb al trend virus scanner gedraaid online maar die vond helemaal niks.

ze hebben allemaal ongeveer deze omschrijving:

MAILER-DAEMON@mail2.solid.ad.jp onderwerp: failure notice

Ja Jack, die spam is en blijft een groot probleem. Zelfs zo groot, dat ik al een nevenprobleem zie. De meeste mensen gaan toch iets zoeken in anti-spam filters of wat dan ook. Ook providers zijn keihard bezig om zoveel mogelijk te blokkeren. Zo erg zelfs dat normale mail die ik zelf verstuur (dus geen spam) door een spamfilter als spam wordt aangezien en keihard terugkomt! Als ik over het algelopen jaar kijk, wordt het eigenlijk alleen maar erger ....

Dus schade/geldverlies/irritatie door spammail en hetzelfde door normale mail wat botweg niet meer door spamfilters heen komt!

Ik kan me ook in denken dat je je alleen mail van bepaalde afzenders wilt ontvangen. Ik heb in Outlook zodanig ingesteld dat alleen mensen die in mijn adres boek staan mij mail kunnen sturen.

Ja wat gebeurd er dan met die andere mail, die komen bij mij in de bittebak en daar kijk dan wel eens in, of daar nog iets belangrijks instaat.

Groetjes Bert

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan