spam

E

edemon

wie weet hoe ik spam kan verwijderen of uitschakelen omdat een kennis van mij regelmatig vevelende mails krijg
wie kan mij helpen en war is er tegen te doe

groetjes ed

kijk of de provider misschien een on-line spamfilter heeft (zoals bij planet en xs4all). Dit werkt niet 100% maar alle beetjes helpen. Tweede optie is om een ander e-mailadres te nemen. Gebruik niet je loginnaam als e-mailadres maar maak indien mogelijk een andere pop mailbox aan of een alias (= allemaal provider afhankelijk)

Zero pop up en Ad-Aware gebruiken....
scheelt 99,9% spam.
Tenzij de spam afkomstig is van je provider die je email adres verpatst.
Mailwasher is leuk maar je kan ook in Outlook Expres de afzender blokkeren.
Verder is mailwasher niet meer dan veredelde webmail.

Helaas lijken mij die gegevens niet helemaal te kloppen.

In outlook kun je inderdaad ook wel blokkeren, maar niet op die fijne manier zoals het met Mailwasher gaat.
Mailwasher kun je mijns inziens dan ook totaal niet vergelijken met webmail, het werkt toch heel anders.
Verder heb je met Mailwasher veel meer mogelijkheden om spam te blokkeren dan met welk e-mailprogramma dan ook.

De 99,9% spam weg, werkt misschien bij jou, maar zeker niet bij iedereen en dat percentage kun je dan ook nooit als garantie geven.
Start zelf maar eens een domeintje of een eigen mailserver, dan is jouw bescherming leuk maar levert je qua spamprotectie vrijwel niets op.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan