speciaal voor Marie om er over na te denken

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
796
Punten
113
Leeftijd
74
Een jong meisje solliciteert bij een drogist en wordt op proef aangenomen. De drogist legt het een en ander uit hoe het in zijn werk gaat.

Op de eerste werkdag komt er een jongeman binnen en vraagt mag ik u drie-tien.

Meiske in paniek en zegt, heeft u een momentje en loopt naar achteren naar de drogist.

Ze zegt er staat een jongeman in de winkel en die vraagt naar drie-tien , ik weet niet wat hij moet hebben.

ow zei de drogist , hier durven ze niet te vragen naar condooms en hun maten dus geven ze dat aan met de code drie-tien wat voor small staat

Opgelucht  ging ze naar de man en gaf hem het gevraagde.

De drogist zei op een dag dat hij voor business in de stad moest zijn en als er dringende zaken waren ze hem kon bellen.

En ja hoor!! Er stapt een zeer grote forse neger in de drogisterij en zegt drie-vijftig.

Meiske gelijk in paniek want de condooms gingen maar tot drie-veertig  volgens de drogist

In paniek belt ze de drogist op en zegt er staan een grote forse man in de winkel en die zegt dat ie drie-vijftig nodig heeft.

De drogist vraagt is dat een neger en heeft ie een gele emmer tussen zijn benen,

Het meiske gluurt door de deur en zegt ja inderdaad hij heeft een gele emmer tussen zijn benen

Zegt de drogist oke geef die man dan 3,50 want dat is de glazenwasser

Vermoeiende dagen voor me...
Ik krijg juist ook al een email, waarin een kennis stelt, dat je om te denken  hersens nodig hebt...  :confused: :confused: :confused: gr. George

Ja klopt!! dat geldt alleen voor de geografische gebieden boven de eilanden van Nederland  ;-)

Sakkerloot, nou ga je ook nog eens moeilijke woorden gebruiken....  :pfff:
Ik zal er eens op goochelen....  :o gr.George

Ik heb hier nog een gele emmer liggen, belangstelling?

Lopen we vanmiddag in de stad en komen we een meisje tegen en die zegt drie-vijf. We moest meteen aan de hierboven vermelde mop denken en we wisten gelijk dat ze dan dus klein geschapen was (extra small), waarop we direct tegen haar zeiden: Ga maar naar Marie :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Woehahahahahahahahaa ET je maakt het helemaal bont , nou snapt Marie er geen sikkepit meer van , "Een meiske die klein geschapen is" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ik val wel op kinderfiguurtjes, dus ik sta open voor klein-geschapen volwassen  :o dametjes... Gr. George

hopelijk voor jou dat ze dan voor jou ook open gaat ;-))

Het peil gaat zakken :sorry:

Inderdaad, daar mag de thread starter zich wel verantwoordelijk voor voelen... ??? gr.George

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan