speedlinq

Satguy

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Nou heb dus mijn abo bij speedlinq en tot nu toe moet ik zeggen loopt goed dus.Maar kom 1 ding tegen dat niet meteen iets van speedlinq is maar misschien kan iemand me er bij helpen.Probeer dus ee nnieuwe lijst binnen te halen van de nieuwsgroepen die op speedlinq staan maar ergen bij 28.000 blijft ie hangen en de boel gaat dan niet verder.Iemand een idee wat ik moet doen zodat de pc wel verder loopt want zo krijg ik de hele groep met nieuwsgroepen niet binnen.

Je schijnt niet veel hulp te krijgen!
Maar goed, je zegt niet waarmee hij vastloopt.
Indien het outlook is, zou ik eens een andere newsreader proberen of ie ook vastloopt. Zoals bv xnews (werkt altijd wel) of grabit.
Ik heb met gewone modems wel eens eens zo'n vastloper gehad maar nooit geweten waar het aan lag. Omdat ik diverse providers had werkte er echter altijd wel eentje. Je zou dus zeggen dat het aan de newsserver van de provider moest liggen.
Ik neem aan dat de rest van de hardware en instellingen goed zijn.
Grtz.

Ja gebruik daar outlook voor dus,en tot nu toe met diverse providers gewerkt of gehad en nooit geen problemen,maar ergens op een willekeurig getal meestal ergens in de 28000 of soms meer blijft ie stoppen dus maar ik ga op zoek naar een andere newsreader om te kijken of dat probleem dan is opgelost.

Kijk eens bij de updates van windowsupdate. En dan niet de normale updates die hij zelf installeert maar de middelste de "minder belangrijke" daar staat ook een outlook expres update tussen, misschien dat het helpt.

Misschien is het ook wel zo dat OE maar een bepaald aantal newsgroups aan kan, geen idee, het is in elk geval eigenlijk een email programma en nu niet bepaald de fijnste voor newsgroups.

Ik zou iets anders nemen. Helaas heb ik geen idee waarom jouw outlookt blijft hangen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan