Spyware verwijderen

H

HENHIEPENKIE

Ad-Aware vind ik maar zo-zo.

Hitman Pro is niet aan te raden,probeer maar eens terug tegaan in de hersteldatum,dat gaat dan niet meer.
Hoop gedoe in het register om het weer normaal te krijgen.

Wat is het beste Spyware-progje ???

microsoft heeft ook een programmatje werkt ook prima
genaamd microsoft antispyware

Originally posted by HENHIEPENKIE

Ik draai hier in combinatie van verschillende progjes

Ad-Aware SE Prof 1.05
SpybotSD 1.3
Spy Sweeper 3.50

geen problemen met spyware aan deze kant :biertje:

Ik kan het alleen maar met Atros eens zijn.
Alhoewel de 3de (spysweeper) geregistreerd moet zijn, maar dat kan ook wel alternatief als je een beetje zoekt. :)

Ad-Aware SE Prof 1.05
SpybotSD 1.3
Spy Sweeper 3.50

die ziten toch ook in hitman

Die maken dus eerst een hele reeks OS'en waar spyware geen foutje maar een feature is.
En vervolgens nemen ze een bedrijfje over om de gevolgen daarvan te verdoezelen en / of te onderdrukken.
Ik heb geen idee of het nu al zo is, maar vroeg of laat ga je betalen voor die software van M$.
Want ook alleen van de spyware kan een miljarden en nog eens miljarden dik bedrijf niet leven.

die ziten toch ook in hitman
Correct, maar van Spysweeper bijv. een trial versie.
Voor zover ik begrepen heb, doet Hitman een hoop en kun je zelf bijna niets meer, als het loopt dan loopt het ook.

Heb je de programma's apart kun je zelf alles instellen en doen wat je zelf wilt, stoppen halverwege of als je denkt dat je iets fout doet.

Maarja, nogmaals, dat is wat ik van Hitman Pro gehoord heb, zelf heb ik het ding gedownload maar zaten al 2 dingen in die ik er niet in wilde hebben en kon het er niet uit halen dus dan is het hier al vlug van laat maar zitten.:)

Originally posted by HENHIEPENKIE
Ad-Aware vind ik maar zo-zo.

Hitman Pro is niet aan te raden,probeer maar eens terug tegaan in de hersteldatum,dat gaat dan niet meer.
Hoop gedoe in het register om het weer normaal te krijgen.

spysweeper

Spyware doctor bevalt me zeer goed.
Grtz.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan