Steeds brutaler!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Pff wat een gedoe allemaal ...
We komen net terug van het politiebureau .
Aangifte gaan doen, er is hier een inbraakpoging geweest.

Ik kwam thuis en zag ze met een ladder in de tuin tegen het huis,heb nog een poging gedaan om erachteraan te rennen, 1 blanke man droeg een rode jas en hoofddeksel, de andere twee waren donker, die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een paard gezet .

Via de daken zijn ze ontkomen, bij ons hebben ze alleen een wortel gestolen, maar ze komen nog terug riepen ze!!!

:devil: :devil: :devil:

Ik zou maar goed opletten, zeep op de daken smeren en de schoorsteen dicht maken met kippengaas! De boeven! :biggrin:

Leg ergens een wortel op het dak, zet een trap in de tuin waarvan de bovenste treden gedeeltelijk zijn door gezaagd.
Plaats een camera en zet het later op youtube met een leuk muziekje.
Ik denk dat wij allemaal de daders wel herkennen. :)

Geef je ze namelijk aan bij de politie dan weet ik zeker dat ze vrijspraak krijgen want hun bedoelingen zijn goed, maar een wortel jatten?

Ze klimmen via de regenpijpen pijpen omhoog als je die nu eens insmeert met teer ??

Daar houden ze al rekening mee The Matrix, kijk maar naar freggel's eerste bericht, daar bleken ze al met een ladder aan het rommelen te zijn. Misschien een pitbull op 't dak zetten? ;)

we boffen die lui zijn morgen met de zuiderzon weer vertrokken , ze hebben de buit binnen (heb dit uit zeer betrouwbare bron,  S. Klaas van de AIVD )

@matrix daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, het schijnt dat er altijd een paar achter blijven, en die met krijt de muren "bekladden" ( is hier volop aan de gang.. )

Wat voor taal het is, ik weet het niet, maar we vinden hier vreemde tekens op de muren.  :devil:

Er zat vandaag een flyer van de politie in mijn brievenbus dat juist in deze maand er veel wordt ingebroken, zou dit toch komen door de achterblijvers? Ik heb toch maar mijn recent ingekochte wortels geteld en goed opgeborgen na het bericht van Freggel en die flyer.

Op mijn balkonrailing staat nu 380 volt en reken maar dat als een insluiper dat beetpakt dat die in de nacht wit licht geeft met een hoop geknetter alsof het al nieuwjaar is. :)

Raadsel:

Het ziet zwart en hangt aan het balkon van Parabolica

Vreemde tekens op muren? Dat heb ik nog niet eerder gezien. Is dat ook van die witte met zijn baard en paard en zijn pieterbroeders?

Nou die vreemde tekens zien wij hier in de buitengebieden steeds vaker, of met krijt of met een spuitbus worden er tekens op een gevel gemaakt. Op dit moment wordt er hier dan ook veel ingebroken. :mad:

Hmm, heeft dat hier iets mee te maken?

http://www.metronieuws.nl/nieuws/meeste-oost-europeanen-in-zundert/SrZnkt!7dJqE5uOheQ3A/

Ja maar nu begin je zaken door elkaar te mengen freggel1 want volgens mij hebben die tekens (ik neem aan dat je graffity bedoeld?) en de inbrekers in je laatste reactie, niets met de inbrekers (Sint en Piet) van je eerste reactie te doen, toch?
Dat werkt erg verwarrend.

Klopt BT Ik begrijp er nu ook geen bal meer van.  Is  het nog grappig of wordt het nu serieus
??

Het was grappig... Ik had er idd eigenlijk een ander onderwerp voor moeten starten.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan