sterren24nl

R

rich1801ard

Wie kan mij vertellen op wat voor frequentie sterren 24.nl te ontvangen is?Verder heb ik een dreambox500s en wil graag weten hoe ik het beeldformaat kan wijzigen.Alvast bedankt.Richard

Hoi rich1801ard, welkom op het Satellite FUN Board !

Zoals je ziet, heb ik je vragen naar een iets beter passend deel van het forum verplaatst.

Sterren24.nl is, zoals de naam al aangeeft een internet programma uit de tros stallen.

Wanneer je op het bijbehorende internet adres gaat kijken, zul je uitvinden dat het behalve via internet, ook via 4 kabelaanbieders en bij KPN te ontvangen is, bij de laatste moet je er extra voor betalen.

Dit wil dus zeggen dat ze niet met een dreambox 500 satelliet ontvanger te ontvangen zijn.

De kans dat je het kunt ontvangen door hem met de 500 van het internet te plukken en zo op je tv te kijken is niet erg groot, maar zou wel mogelijk kunnen zijn.

Daarvoor moet er dan iemand een videoplayer ontwikkeld hebben die dat programma kan verwerken.

Hoe je je ontvanger instelt, is in belangrijke mate afhankelijk van de firmware (software) die je in je ontvanger hebt.

Wanneer je niet aangeeft welke er inzit, kan er ook moeilijk een passend antwoord gegeven worden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan