stilstaand beeld

B

bappie

ik heb een free-x module in een echostar 3000 op de hotbird staat het beeld van de franse kanalen o.a tele melody steeds even stil ,hoe moet ik dit oplossen

Originally posted by bappie
ik heb een free-x module in een echostar 3000 op de hotbird staat het beeld van de franse kanalen o.a tele melody steeds even stil ,hoe moet ik dit oplossen

ik heb het zelfde probleem met mm 1.09 , firmware receiver aan-gepast naar versie 1000 maar helaas nog niet verbeterd
wie o wie.......

ik had gister ook zoiets maar dan op de mtv kanalen france
heel raar alsof het even een freesed beeld was (bevroren beeld)
heel af en toe zag ik vlak voor het weer doorlopen van het beeld wat blokjes .. en dacht he verek
het heeft hier behoorlijk hard gewaaid vandeweek
mischien dat de franse kanalen wat zwakker zijn ??
weet ik niet .. maar ik heb even een tikje tegen mijn schotel gegeven en het was weer goed beeld.
bij mij lag het dus aan de wind die mijn schotel wat gedraaid heeft .. ik kan niet zeggen dat dit hetzelfde bij jullie is .. maar het kwam mij bekent voor dus vandaar even deze reactie.

Hier geen last met de penta 111 en de matrix 1055 ook de xtreme draait lekker door kan ook ijs vorming zijn in de lucht en anders mischien even wat nieuwe sleutels kaartje mischien niet geheel hp geprogd anders zou ik het ook niet weten..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan