Stilstaandbeeld bij Taquila met MR

H

hugow

De afgelopen dagen doet er zich iets vreemd voor tijdens het kijken naar films van Taquila 1 t/m 9 op Hispa.

Bij de spannendste momenten van de films begint het beeld te freezen of kan het niet gedecodeerd worden.

Eeh heeft iemand met een Atlanta of andere receiver hetzelfde probleem?.

M.vr.gr

Hugow

Met titanium en autoroll is het probleem opgelost.

Dat was niet de vraag Josef.

Veel problemen met MR 1.04 hier bij mij en diverse vrienden, "geen sgnaal of gedecodeerd" en men moet eerst de deco op stand by en weer aan zeten om beeld te krijgen.

Vreemd dat ik heir verder niemand over hoor, ik denk dat ik maar weer snel naar Magic terug prog als er geen oplossing komt in de MR1.05 als die komt tenminste.

Gr. Lagos

ja dit probleem ken ik in een Samsung 703

maar als je er een kaart in stopt gaat het wel goed
de Module word wel een heel stuk trager maar het werkt wel

Bedankt voor de bruikbare reacties....

Ik ben ook benieuwd wat versie 1.05 zal doen.

Van het weekend zal ik proberen de MR module opnieuw te proggen in de hoop dat storingen verholpen worden.

Het is inderdaad vreemd dat meerdere mensen gebruik maken van de oplossing (MR) en geen problemen ondervinden.

Kan het zo zijn dat er signalen verstuurd worden die bepaalde storingen veroorzaken?

M.vr.gr

Hugow

dit probleem gisteren op de humax 5400
zap ik naar een kanaal er voor en ik zap terug
weer beeld
gr dalton

De onderstaande post vond ik op TOECUTTER van MOON999 op
6-11-2003

"m8

i dont think that its a problem only in 1.04 there is global attack on 30 W D+ so no need to worry after some time it will be all ok"

M.vr.gr

Hugow

Het zal wel net gaan als met het Magic Moduul, genoeg verdient dan de benen nemen !!!!!!!!!!!!!!!!
Weer een stelletje armoedzaaiers rijker.

Nou ik heb precies hezelfde probleem op Hispasat als Hugow helemaal geen beeld dus AU is het ook niet.
Allemaal de sleuteltjes veranderd met de AB 20 min. gekeken enorme freezes zappen helpt niet, alleen aan en weer uitzetten.
Ik ben er mee gestopt MM er in met kaart geen enkel probleem meer.
Ik hoop ook dat het met MR 1.05 opgelost is,groetjes

Kijk maar eens in het duckforum de pik is boos dat bedoelde ik nou kopen en tenslotte moet je het maar uitzoeken maar is de module echt zo slecht?????????

Inderdaad is de soft MR 1.04 waardeloos voor de Cabo kijker en ook voor de Humax 5400/5100

Gewoon omproggen naar MM en afwachten waar deze Duoboys mee gaan komen.

Gr. Lagos

@lagos
heb jij hem terug geprogd?
het lukt mij zoals gewoonlijk weer eens niet

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan