stof tot nadenken

M

musli

zaterdagavond met een slok op;
ik de eerste twee
euthanasie krijgen met een steriele naald
tsunami, draai je je om ,ben je je vrouw kwijt, droom je toch al jaren van.
wie de vilgende??

Vind deze onzin zo wel genoeg misschien ben je morgen nuchter en dan zie je de grap er waarschijnlijk ook niet van in.

Je denkt wel zeer laag bij de grond over je vrouw neem me niet kwalijk. Misschien leuk bedoeld maar toch, je schrijft het wel

Oke eentje dan voor je om na te denken

Drank maakt meer kapot ...............................

kwaaie dronk ,denk ik
ten eerste ,zo denk ik niet over mijn vrouw , maar waar het hart van vol is loopt de maag over,en ik bedoel ,zie het nu is gewoon als humor en spiegel het niet terug op je zelf.

Lees eerst eens dit forum goed door voordat je doorgaat met deze onzin
De "waarom" vragen staan hier regelmatig, alleen die worden in een ander daglicht gebracht., meestal is men dan nuchter en wordt er vrolijk op gereageerd.

Einde

Onzin:
deze topic gaat daar toch over
als ik een vraag heb over iets ander ,mijn dream doet het niet,ik moet een kaartje proggen of weet ik veel wat,stel ik het wel in een andere topic
Maar ach ,ook in de ander topics staan ook heel vaak dezelde vragen.
maar wat ik stelde was geen vraag of andwoord gewoon een opservatie met een (in mijn geval) een glimlach

Neem nou eens de moeite en kijk in de topic moppentrommel een stuk of 10 draadjes lager naar "Waarom.....

Vervolgens ga je naar het topic Algemeen en kijk daar staat ook een rubriek met Waarom??

Misschien gaat er dan een lichtje branden waarom ik .....

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan