Stoppen met de staatsloterij, of wat voor loterij dan ook!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Ik speel al jaren mee met de staatsloterij, en heb ook al meegespeeld met de zuidduitste klasseloterij, de bankgiroloterij, vriendenloterij, postcodeloterij, en veel verschillende krasloten!

Ik doe dit vanaf mijn 16de en ben over een paar dagen 57!

Nog nooit 1 fatsoenlijke prijs gewonnen, buiten wat kaarten voor 1 of ander attractiepark ver van mijn bed met de vriendenloterij. [ Ik heb deze kaarten toen verstuurd naar 1 of andere Matrix]

Onder het mom dat de kans dat je iets wint erg klein is, ga ik er toch maar eens mee stoppen denk ik.

1 op de 7.000.000?

Dit jaar is de staatsloterij duurder geworden, ik speel al een aantal jaren mee met een straatje vijfjes, dit was sinds kort nog €35 per maand, maar ze zeggen dat ze de prijzenpot verhoogt hebben, dus het gaat nu €40,- maand kosten!

Ik waag graag een gokje, maar we zijn nu 2 maanden in 2022, en ik heb al €80,- voor die vijfjes betaald, en maar liefst €30,- gewonnen.....

Dit is dus een verlies van €50,- in 2 maanden, dus ik stop er mee nadat de buit van de dag voorbij is.

Ah wordt je een keer wakker?
Een vriend van me speelt al vele jaren, zeker 20 jaar mee in allerlei loterijen, ook die zuidduitse en de europese loterij, kostte honderden euri per maand.
Die had hij dan wel dus zo vreselijk was dat niet. Het meeste wat hij ooit gewonnen heeft al die jaren was 350 euro. Verlies in al die jaren, enkele tienduizenden. Je moet gewoon buitengewoon geluk hebben.
Mijn moeder heeft ook dik 25 jaar mee gespeeld met de staatsloterij, altijd een heel lot gekocht nooit meer dan 30 gulden gewonnen. Enkele keren 25 gulden en daar kon ze dan een nieuw lot van kopen. Verlies in al die jaren, enkele duizenden guldens.