Stoppen met de staatsloterij, of wat voor loterij dan ook!

Alias was Spysat. Weinig meer van gehoord nadien. LW is Ivanka, nu inmiddels 42 jaar oud, nog steeds hoogblond, minirokje en hoge hakjes.
Foto of telnummer kan ik je helaas om privacyreden niet geven, maar ja dat snap je wel natuurlijk. Komt nog steeds elk jaar met haar vriendinnetjes op de jaarlijkse bosnimfen bbq hier in het bos. Hahahahaha mijn fantasie gaat weer met mij op de loop. Pfff wordt eens tijd dat ik stop met drinken.

B.

Heb je dat zwembad nou nog niet leeg?

Maar we gaan in diverse topics iets te veel afwijken. ;)

Kreeg vandaag weer een mail van de staats[k]loterij dat er dit jaar nog meer prijzen te winnen waren.

Ze kunnen beter allemaal stoppen met het versturen van brieven en mails, staatsloterij/vriendenloterij en postcodeloterij, en wie nog meer, en écht de prijzenpot gaan verhogen!

Alias was Spysat.
Jaaaa inderdaad Spysat was dat. Inderdaad al lang niets meer van gehoord. Nu je de naam zegt... Ivanka, schiet het me ook weer te binnen.
Wat was dat nu voor een -aarse? Hongaarse of Bulgaarse of Roemeense... ergens iets van die kant, maar ben er nu wel nieuwsgierig naar geworden.
Tijd om al die bosnimfen eens in dat zwembad te kiepen. :biggrin:

Maar we gaan in diverse topics iets te veel afwijken. ;)
Ja misschien, maar dit topic wordt een bodemloze put c.q. heeft weinig zin meer, je kunt over de loterijen blijven klagen maar het gaat er echt niet beter op worden. Je bent er mee gestopt en dat is het beste wat je kon doen.
Brieven en reclame zullen ze toch blijven sturen, dus niet meer druk over maken. :cool:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan