streamen naar mobiel

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
761
Punten
113
Leeftijd
74
Is het mogelijk om het beeld van een Dreambox(achtige) ontvanger te streamen naar je mobiele telefoon?

Ik heb een nokia 5800 en ik kan connecten naar mijn Vu-tje maar zodra ik de stream opgang breng kapt ie er mee.

Vermoedelijk heb ik wat meer nodig op mijn mobiel maar wat???

Wat meer snelheid heb je nodig.
Gebruik je het interne netwerk?

Laatst hetzelfde gehad met iemand die camera's had hangen. Via intern netwerk middels teamviewer kon hij vanaf de mobiele telefoon via de laptop naar de camera's kijken. De laptop heeft een snellere grafische processor en andere zaken zijn ook sneller waaronder de internet verbinding.
Rechtstreeks vanaf de mobiel naar de camera's kijken via de browser lukte niet. Inloggen wel maar zo gauw de stream moest komen was het einde oefening.
Dus ik denk dat mobiele telefoontjes daar nog niet geschikt voor zijn of dat de datasnelheid nog niet hoog genoeg is.

Voor Android toestellen en Iphones is er Dreamdroid als app maar of dat voor Symbian ook bestaat weet ik niet je kunt eens zoeken in de app store.

Bij mijn Android toestel moest ik er wel een geschikte player voor zoeken met de standaard player werkte het niet.
Bij mij lukte het alleen bij SD kanalen HD geen beeld verklaring is natuurlijk meer data als SD.

Nu heb ik een mooie android debiel samsung s1 i9000 en heb daar Dreamdroid opgezet nu kan ik met dreamdroid mijn VU+ benaderen en ik kan met de debiel zappen,

Maar streamen lukt me niet, ik heb vplayer (free) geinstalleerd als ik dreamdroid stream opgeef vraagt ie of ie met de standaard player of met de Vplayer dat moet doen.

Kies dus voor Vplayer maar er gebeurd niets nada nothing..

Is er een ander player die het wel doet??

Werkt trouwens uitstekende de warning van 209 dagen oude thread , hulde voor het eendenteam of wie dan ook , die dit voor elkaar heeft gekregen

daroon player kan het ook.
gr blokker

hmm failed to play ? moet er specifiek iets ingesteld worden ?

Daroon player werkterfect, ook de codecs mee installeren :)

Bingo het werkt op de SD kanalen gaat het uitstekend op de HD kanalen hapert het.

enne niks geen extra Codecs , dat was onzin.

Hoho, bij een update van Daroon vroeg ie of ik ook de codecs wilde installeren .... en ja HD wil met geen enkele player.....

Daaron vroeg bij mij daar niet om misschien heb ik een versie inclusief Codecs geinstalleerd.

Dus hierbij mijn welgemeende verontschuldiging .

Even mijn inspanninge Dreamdroid samen met Vplayer of Daaron Player werkte absoluut niet.

Nu heb ik ipv Dreamdroid de app AndroidDreamer er opgezet en nu werkt het als een tierelier in combinatie met Daaron

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan