streaming software? bestaat zoiets?

F

format c:

is er ook een software die de streaming opslaat?
als ik bv naar www.uitzendinggemist ga.
met een lage breedband verbinding,dan kun je helaas niet normaal kijken naar een streaming uitzending.
je kunt wel kijken,maar dit gebeurd dan met stukjes beeld van bv 5 seconden en dan moet de buffer weer inladen.
is er geen software die dit alles opslaat tot dat alles compleet is.
en dan die uitzending vloeiend kan kijken zonder dat die buffer steedts moet laden.(wat wel vervelend is)

ik hoop dat er een software voor bestaat.
dat zou fijn zijn.
kan ik weer lekker naar uitzending gemist kijken zonder dat gewacht op die buffer.

groetjes.
Low level format.

voor muziek bestaat wel zoiets maar daar heb je niets aan het heet StationRipperInst2 geweldige uitvinding
komt van downlaod.com(de)

gr hatz,

Black tiger, heb jij geen tip qwa software!!!
omdat jij meestal wel thuis bent in dit huisje boompje beestje.

ik hoor het wel.
grtz.

bedankt nummer 10.
ik zal eens zelf zoeken,en anders vraag ik mijnheer jack wel eens eventjes.
Super bedankt voor je reactie.

Hoop dat het is wat je zoekt.

Suc6,
Nr.10

Jouw PM box is vol Format C: dus ik kon je geen antwoord sturen.

Geen probleem aangezien ik het ook hier kan zetten. Nee helaas weet ik ook niets, ben niet zo thuis in het streaming gebeuren.

Wel hebben ze een paar nummers geleden in de Computer Idee het daar over gehad. Daar ging het inderdaad over muziek.
Misschien ook films, weet ik niet meer zeker.

Maar allicht kun je nog eens op de site van Computer Idee gaan zoeken. Zal hier nog eens kijken of ik dat nummer nog kan vinden waar dat in stond.
Of misschien kan iemand anders die dat artikel gelezen heeft al bevestigen of ontkennen of die software geschikt is.

Heb je die toevallig Marc?

Daarin staat nu een onderwerp over het Streamingradio gebeuren ;)

Er wordt daar ook naar een linkje verwezen... http://www.radio-locator.com/ Daar kun je lekker naar radiostations zoeken ;)

ja ik heb de satellite gids van veronica.
ik zal eens effe gaan lezen.
ik heb nog geen contact gehad met jack,over die streambox software met crack ,wat hij een x op dit forum had geplaatst.
heb jij dat proggie toevallig niet meer ergens zien staan?

ik ga nu eens effe naar die radio zenders luisteren.
alvast bedankt voor de link,Corne.
groetjes .

Als je op deze site gaat kijken @Format C: dan kun je e.e.a. nalezen, ook staat daar een download van streambox met een crack ;)

Ik ben nu zelf aan het proberen het bestandje binnen te halen wat daar staat maar het is een forum waar je eerst moet registreren voordat je verder kunt, ik zit te wachten op een mailtje, als ik het heb dan stuur ik je wel! ;)

Hoef ik dus niet meer naar dat nummer van computeridee te zoeken dan? Zou me weer wat werk schelen.:)

o nee sorry beste tiger.
ik heb nu wat ik hebben wil.
sorry voor mijn late reactie.
het spijt me.
groetjes Format.

Nee is niet erg hoor, had het toch erg druk vandaag dus was er nog niet aan toegekomen.
Thanks!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan