Strong 8000

J

Jehannes

Nokia 9304 S
September 13 2003 at 9:05 PM Johan (Inloggen jehannes)

--------------------------------------------------------------------------------

Heb voor een vriend een nokia gepatcht met Rebel-FullMC4000-Freedom-v1.04 ,werkt perfect maar de originele kaart wil niet meer, is dit normaal, en als ik de kaart er in doe krijgt hij dan wel z,n update? Of zit er een verborgen functie in deze ontvanger om te switchen tussen allcam en seca 2 ? gr. Johan.

Hallo, heb ik gedaan, en de originele kaart werkt weer, maar hoe krijg ik nou de funkaart weer aan de praat? gr Johan

Sinds gisteren ,staat er op onze stite www.xxx.yyy een test file
zzz, dit is de file die je dan nodig hebt,gebruik wel de drie bestanden:xxx/yyy/zzz

{editted by duckteam}

welke versie kan de originele kaart wel aan dan zonder problemen met de rest van de coderingen.

Krijg de funcard niet aan de praat met Blob 1.1 de originele doet het goed, maar hoe zit het met de interne eprom, die gaat toch automatisch mee als je de externe progt, of moet ik hem renamen, want zo doet hij het niet met files van luxsat multicam

Wat betreft de interne eprom deze kun je renamen,makelijker is nog als je Cardwriter of Masterbuner gebruikt.
Kun je mij eens vertellen welke versie je hebt van de 9304s ,is dit versie 20 of 22.want ik krijg zo het gevoel dat je verkeerde firmware bent aan het gebruiken.

t, was versie 15 ik heb hem opgewaardeerd naar versie 20 en toen de patch eroverheen, maar krijg nog geen funkaart aan de gang, ik gebruik chipcat om te schrijven...

De versie is goed en de firm. ook dus dat is het probleem niet.
Bij ons staan er twee sx files een gewone en een test file heb je ze beiden getest?,maar de Int.eeprom moet er wel in,zoals al in vorige posting is aangegeven.

Ben je ook niet vergeten de codering te veranderen van Seca naar Irdeto ,want in de freedom versie zat een settinglijst in waar dit in was geregeld,maar met de blob niet.
In het menu van je decoder onder nr 2 kun je met behulp van de E toets per kanaal de gewenste codering inbrengen.

Dit geeft weer nieuwe perspectieven, zal ut gaan proberen, hartelijk dank.ik steek heel wat op van 1 zo,n tuner ....

Dat was inderdaad het probleem , xxx, pfff hehe, tja als je alles weet...... mijn dank is groot... gr. Johan

{editted by duckteam}

Graag gedaan,en breng ook eens een bezoekje aan ons forum.
Groetjes van Luxsat.

zal ik zeker doen, nog 1 vraagje hoe kom ik erachter in welke codering de zenders werken, of staan ze goed behalve de irdeto, en krijgt de originele kaart alleen z,n update als hij op een seca kanaal staat of maakt dat niet uit?

Het antwoord op je eerste vraag vind je hier : http://www.kingofsat.net/freqs.php?pos=
Wat de update van Seca 2 betreft ,daar durf ik zo niet op antwoorden,maar zou in het begin van de maand de kaart inbrengen en op een kanaal zetten dat enkel in seca uitzend zoals Bv. Discovery.
Als je onze xxx gebruikt ,probeer dan eerst de file die niet als test staat aangegeven ,deze is veel stabieler op de Irdeto.

{editted by duckteam}

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan