Strong 8000

O

oliesjeik

Heb een Strong SRT 8000H met v22 software en een goldcard en heb geen beeld meer wie weet raad?

lekker duidelijk. geef eens meer details: welke sat, welke zender, welke org kaart heb je er in, etc.

Sta gericht op de Astra sateliet.Heb een org. canaal digitaal kaart en heb geen ontvangst meer van de c+ kanalen

heb je wel signaal?
Kanalen opnieuw inlezen desnoods van de satelliet inlezen?

Beste Oliesjeik,

Het ene moment heb je het over een goldcard en dan over een originele C+ kaart, is deze kaart wel geactiveerd?
Een goldcard werkt al een tijdje niet meer een orginele C+ kaart met abonnement zou moeten werken.
Heb je nog de originele software in je decoder staan of maak je gebruik van alternatieven?

Heb een org. c+ kaart met basispakket, dus ned1,2,3 enz.
Heb ook een goldcard en funcard, kan ik daar iets mee? of moet ik wachten tot seca2 gekraakt is?Heb de org. software in m`n
deco.

Je kan de multicam firm er in zetten, dan kan je met een fun kijken, maar dit duurt mogenlijk ook nog maar tot half november als ze dan overschakelen op irdeto 2. Dus ik betwijfel of dat nog de moeite is.

Mazzel, Rovi

Wat overblijft na half november zijn de Franse C+ en Cine Cinema zenders. Als je tenminste de Multicam firmware en een funcard met bijbehorende files gebruikt. C+ Fr zendt ook bijna alles in Engels uit.
Maar hoe lang gaat dat nog duren?

Paul

Welke kabels heb ik hiervoor nodig?? en hoe kan ik de software die erin zit opslaan??

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan