suggestie

A

alberto53

Hi,
Ik ben ,nadat ik al een paar jaar in deze Hobby meedoe,maar een beetje na gaan denken over het dit en dat.
Zoals velen wel zullen weten,kwam een paar jaar geleden Dream Multimedia met de MM 1.02-1.03 uit en die werd geprezen dat er altijd de nieuwste updates voor verkrijgbaar zouden zijn.
Nouw dat heeft precies tolang geduurt,totdat Conax gehackt werd,want toen was ineens een nieuwe MM,nl 1.04 nodig.
Dus om Conax te zien,werden weer een hoop MM 1.04 verkocht.
Nu heb je hetzelfde met de MR,s.
Wie Digital+ en Gabo wil zien,moet dit met een Emulato doen(wat de meesten niet kunnen wegens Computer in de woonkamer)of een MR kopen.
Waarom kan dit niet met een MM?
Zijn er misschien een paar slimme Hackers,die met de Cam -Industrie samenwerken.
Ik heb al zo vaak over fraude en ect gehoord(zie Ahold ect) dat ik bijna aan alles eerst met argmoed tegenaan kijk.

Zijn er misschien meer mensen met zulke gedachten??

Prettige Kerstdagen

Je kan een MM omproggen naar MR ,dan hoef je er geen te kopen.

De handel moet levendig blijven dus word er af en toe weer wat vrijgegeven denk ik.

Cya ...

En even voor de goede orde ,het kan wel met een MM,maar de maker van de software maakt er niks meer voor,en de bron is niet vrij,dus is het alleen mogelijk om eventueel wat aanpassingen te verichten op de software die er al in zit zoals conax(key),het kan dus wel,maar het hoe en waarom het niet gebeurt is een lang verhaal,het is dus niet anders.

Een paar maanden geleden heb ik er een topic aangewijd de pik is boos we hebben er daar best een leuke discussie over gehad,wat geresulteerd heeft dat er toch wat fabrikanten hebben gereageerd.

Neem Xtreme en de andere ucas machines maar als voorbeeld onder een hoop bla bla bla uitgebracht en vervolgens hoor je niets meer en is alles gerichtop de hornet.

Magic en Matrix Joker cam noem maar op al deze mensen zitten eigenlijk met een waardeloos iets dat we nog wat kunne kijken heb je aan mensen te danken die zo'n ding open maken en kijken en durven met software dat ding te veranderen.

Ook hier laten de makers ons in de steek kortom ik zie het als ordinaire zakken vullerij.

We hebben hier al veel woorden over gesproken ik zou ook iedereen in 2004 willen oproepen niets meer van dit soort spul aan te schaffen en gewoon in de wachtkamer gaan zitten en afwachten wat de HANDEL gaat doen..........

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan