sunny 7011 DCI en TV Vlaanderen

W

wilfried14

Ik heb me onlangs een TV Vlaanderen smartcard en module aangeschaft. Alhoewel ik de module en kaart probleemloos kan inbrengen in de ontvanger, krijg ik geen enkel beeld op de betaalzenders. kan me iemand adviseren wat ik kan doen?

Txs

Ik heb mijn smartcard al geaktiveerd. Er komen duidelijke ontvangst signalen binnen maar heb geen beeld.

Dan gaan we verder zoeken je hebt twee CI slots in je Sunny wordt de Ci module van TV Vlaanderen wel herkent door de Sunny??

Dus naar Common interface in het menu dan moet hij daar staan, dus niet twee keer niet geinstalleerd hij moet herkent worden anders iets aandrukken.

Dan kun je ook nog zoeken in het menu van de ontvanger of er ergens channels lock staat dan natuurlijk unlocken.

De CI geeft aan: CI slots 1 en 2 niet geïnstalleerd".

Betekent dit dat de decoder de CI TV Vl niet herkend ?

De CI geeft aan: CI slots 1 en 2 niet geïnstalleerd".Betekent dit dat de decoder de CI TV Vl niet herkend ?
Is er ergens een update van de software van de AT 7010 DCI te verkrijgen of de software van de 8010 dci?

Txs

Ja dat betekent dat de Sunny de module van TV Vlaanderen niet herkent, ja probeer hem eens in het andere slot of flink aandrukken.

Als dat ook niet helpt dan een andere Ci module proberen, misschien kun je testen bij waar je hem gekocht hebt.

Ja de Sunny is een kloon van Kaon de fabrikant uit Korea maar door een Turkse importeur geimporteerd en als je googelt op Sunny krijg je allemaal Turkse sites, en dat is niet mijn sterkste kant, dus software weet ik niet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan