superrr

D

deniz01

Hallo medesatters,

Sinds gisteren de trotse bezitter van een dreambox 7020s en moet zeggen dat ie bij mij super loopt!!!!
Geen vastlopers, zapt heel snel, restarten gaat vele malen sneller en de signaalsterkte is stukken hoger.
Enigste nadeel is dat je de software via de serieele kabel moet laden, maar voorlopig moeten we t daarmee mee doen.
Met andere woorden: nog steeds een echte droomdoos

En ook geen USB-stick zeker. Degene die overweegt een 7020 te kopen adivseren we te overwegen te wachten totdat de nieuwe dreambox (7085?) met twintuner op de markt verschijnt. Deze staat gepland voor dit najaar, maar als de trend wordt gevolgd dan zal ook dat wel later worden.

Dus: misschien beter die 7020-s niet kopen, hoop dingen werken niet of niet naar behoren.

ahhhhhhhh dat vind ik nou lullig.

Een trotse bezitter verteld zijn ervaringen, wordt ie opgezadeld met feiten dat ie een vermoedelijke miskoop heeft gedaan.

Dit vind ik niet erg tactvol.

Nee hoor zo lang die geen stab of usb gebruikt.
Er zijn ook positieve kanten zoals de iets betere ontvangst, de betere (zwaardere) voeding die apart is geplaatst en daardoor minder problemen met harddisken, de geheugenuitbreiding, de aan-/uitschakelaar, etc.

Daarnaast schreven we dat iedereen die van plan is er 1 te kopen worden geadviseerd te overwegen....

idd, mijn reply is niet bedoeld om af te zeiken....laat dat even duidelijk zijn.

Maar het is nog steeds geen waardig opvolger van de DM7000, en dat terwijl hij toch een stuk duurder is!!!!!!

Beter is om toch opzoek te gaan naar een DM7000 denoods 2de hands.

Zolang de problemen met de 7020 niet opgelost zijn kan je hem beter niet kopen, misschien dat ze dan in Duitsland wakker worden, en deze problemen als nog gaan verhelpen!

GR Fred.

Hmmm schijnbaar een te donkere zonnebril opgehad. ik las nl heel wat anders.

Maar ja het advies is dus duidelijk

Nu ben ik aan het sparen voor een db. Ik heb nu een toppie (maar wil meer) met een moteck SG-2100A. Ik lees dat de nieuwe db waarvoor ik dus aan het sparen ben een probleem heeft met stab en usb. Waarschijnlijk heeft hij dus een probleem met rotors in het algemeen denk ik dan maar is dit ook zo???? En wat heeft hij voor usb probleem???

Zijn er nog meer problemen???

Alvast bedankt,

Nr.10

Het probleem is dat de diseq motor ondersteuning niet goed werkt..

De motor komt vaak niet op de juiste posities die zijn ingesteld, hij stop er vaak al voor of hij draaid er overheen...

Het maakt niet uit met welke motor...

GR Fred.

Zo iets dacht ik al. Kan jij misschien nog meer vertellen over de problemen (usb).

Nr.10

Heb toevallig wel een stab motor en heb hier ook geen problemen mee. Voor de duidelijkheid, ik heb mijn dreambox 7000s vorige week zondag verkocht en moest een week wachten voordat ik de 7020s tot mijn bezitting kon krijgen. Uiteindelijk lang gewacht, maar heb er absoluut geen spijt van. Hoor ook de problemen van andere medesatters over dat de audio wegvalt, de motor niet op zijn plaats komt etc., maar heb deze problemen nog niet ondervonden. Kan jullie niet duidelijk vertellen waarom niet, maar alles loopt echt super bij mij. Misschien heb ik het geluk gehad dat t wel een goede doos in mijn bezit heb, maar als ik problemen had hadden jullie dit ook wel gehoort van mij. Ook mijn 7000s liep ook gesmeerd en hiermee was ik ook erg tevreden. Maar ik zie toch wel heel veel voordelen t.o.v. 7000s.
O ja heb geen usb stick maar wel een hdd van 80 gb en dit loopt ook heel goed.
Dit is wat ik kwijt wilde.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan