Symbool rate?

A

adrihel

Hallo ik ben zo stom geweest om een nummer van de symbool rate te verwijderen dit vind je op zibi 8 onder menu optie 5
De volgende nummers staan er nog in bij me
27195
27500
29900
28000
25550
18056
20000
27800
22000
Kan iemand me het nummer geven dat ik per ongeluk gewist heb
al vast bedankt.

Adri-jan

Ik denk dat het geen bal uitmaakt at er in de lijst staat. Als het een philips is kan ie toch maar een paar symbol rates aan. En als die in de transponderlijst staan is het goed.
Grtz.

Ja maar hij is gepatched met zibi 8
en in de transponderlijst staan niks meer

gr Adri-Jan.

Ik snap het niet. Heb je nu beeld of niet? De meeste zenders gebruiken 27500 behalve de hollanders met 22000 want die zijn zuinig. En die rates staan in je lijst maar dat maakt weinig uit.
Grtz.

Volgens mij kan de laatste software versie een symbol rate aan van minimaal 8000.

Maar inderdaad 22000 en 27500 staan er in, dus astra moet werken.

GR Fred.

Ik heb op de philips nog geen werkende gezien, anders dan die genoemd in de gebruiksaanwijzing (22 25 27,5). Ik denk dat het hardwarematig vastligt. But don't shoot me if I'm wrong!
Grtz.

Originally posted by Kilroy
Ik heb op de philips nog geen werkende gezien, anders dan die genoemd in de gebruiksaanwijzing (22 25 27,5). Ik denk dat het hardwarematig vastligt. But don't shoot me if I'm wrong!
Grtz.

Version 6.32

1. Fixed Nagra update.

2. Added DiseqC 4x1 commands for - now supported and DiseqC and tone burst.
Scaning from menu now scan only one Dish which you select.

3. Low symbol rates now 8000 maybe little lower.

4. Added letter box function for 16/9 picture.

5. NTCS support - for this mode you must set PAL in menu 8 and box switch to NTSC
automaticly. Menu in NTSC mode look disturbed - thay not patched yet for NTSC.

Dat kon dus in de vorige versie al.

GR Fred.

Nog eens! Ik heb nog geen werkende gezien zoals ik hierboven zeg, en als dat wel zo is zal ik het melden. Dat is wat anders dan een txt van een ander produceren waarin wordt beweerd dat het wel kan. Mij of een ander quoten heeft dus weinig zin. En als ik tijd heb zal ik het eens verder bekijken.
Grtz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan