Talpa: enige Nederlandse algemene streaming zender

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
739
Punten
113
Leeftijd
59
Talpa: enige Nederlandse algemene streaming zender

--------------------------------------------------------------------------------
Met de start van Talpa is de enige Nederlandse general interest zender die haar zender bijna continue op (open) internet uitzendt. De uitzendingen worden door Xs4all in een kwaliteit van circa 400 kbit/s aangeboden. Terwijl de meeste internet protocol-tv projecten (IPTV) gebaseerd zijn op (alleen voor bepaalde groepen bestemde) afgesloten uitzendingen of uitzendingen tegen betaling (al dan niet op aanvraag), biedt Talpa haar signaal voor alle internetters aan. Talpa wordt via de kabel uitgezonden via het standaardpakket, alsmede in DVB-T (in de Randstad) en via satelliet via 'betaalde' pakketten. De kosteloze internetuitzending van Talpa is te vinden via deze stream.

De niet-Nederlandse programma's waaronder de speelfilms worden overigens niet op internet getoond. De live stream is - net als de reguliere tv-uitzending - alleen van 18 tot 02 uur in gebruik

Met de start van Talpa TV is overigens het ANP teruggekeerd op teletekst met haar nieuwsberichten via Talpa Text. Deze zijn alleen van 18 tot 02 uur raadpleegbaar. Ook de radiostations van Talpa, Radio 538, Juize FM en Radio 10 Gold

Bron: Dutchmedia

in venster van media player krijg ik mededeling "gehost door xs4all" en berichtje met o.a.kan bestand/server niet vinden.Dus om 6 uur geen talpa hier!

@Canon die melding van Xs4all krijg ik niet wel de melding dat de server niet gevonden kan worden.

Ik zal vanavond eens kijken na zessen, ik weet ook nog niet of ik beeld heb, want gekeken heb ik nog niet. ;)

Inmiddels wat meer te weten gekomen over de vermeende doorgifte via genoemde url van talpa programma's.De navolgende info werd mij toegespeeld; Streamgate is als het ware een alliantie tussen
verschillende internetproviders, een doorgeefluik door welke programma's als
www.uitzendinggemist.nl beter gestreamd kunnen worden. XS4ALL draagt ook
haar steentje bij aan Streamgate.

Talpa blijkt slechts de aankondigingen destijds via internet
te hebben uitgezonden, en is er GEEN sprake van het doorgeven van het volledige
programma-aanbod.

Ik heb gisteren ook eens gekeken of ik beeld heb hierop, en niks nada noppes! :confused:

Blijkt dus eens te meer dat ook dit een, tja hoe moet ik het noemen, ook weer niet gaat werken....

Gisteren ook mijn vader nog gesproken , deze houdt meer van voetbal dan ik, dus heeft altijd naar de NOS gekeken, maar wat hij mij nu vertelde was ook om te huilen!

Om 19:00 begon de samenvatting van de gespeelde wedstrijden, en om 20:00 bleek men nog maar twee wedstrijden gedaan te hebben, intussen niks dan reclames en de zogenaamde "nabeschouwingen" ?
Ok? hij kan bij mij dan de wedstrijden komen bekijken als hij wilt maar dat hoeft nu ook weer niet van hem, hij is (was) tevreden met de samenvattingen van voorheen....

Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik hoop echt als het zo moet, dat heel dat Talpa en Versatel gedoe maar een kort leven beschoren is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan