Nee helaas pikkie, dat behoefde wel uitleg voor mij.
Ik heb me vroeger best diep bezig gehouden met het irdeto gebeuren en maar heel lichtjes met seca1 en al helemaal niet meer met seca 2, had gewoon teveel te doen en het werd me ook allemaal teveel eigenlijk.
Het was me dus echt eerlijk waar, niet bekend hoeveel hash tabellen gebruikt konden worden.
Tenzij je het over de andere truuks hebt die ze nog kunnen gaan uithalen, daar zijn er een aantal me wel van bekend inderdaad.
Overigens denk ik dat de providers er niet zo heel erg wakker van zullen liggen.
Het zal dan misschien nog een half jaartje open liggen als het weer bekend wordt maar dat zal het dan ook wel weer zijn neem ik aan, want C+ heeft de uitspraak gedaan dat ze nu elke 3 jaar de kaarten willen vervangen.
Spanje had als eerste de nieuwe seca2 kaart en volgens mij is dat bijna 3 jaar geleden, dus heeft de codering het toch wel ongeveer zo lang uitgehouden als ze gedacht en verwacht hadden. Indien ze zich aan hun eigen uitspraken houden ben ik bang dat we voordat we aan het eind van het jaar zitten weer van voren af aan kunnen beginnen omdat ze dan nieuwe kaarten uitdelen.
Daarna zal Italie, Frankrijk en NL ook wel weer volgen.
Vind het wel apart dat irdeto/2 en met name pw nog altijd niet gekraakt is.
Nova/Hellas (Grieks pakket) draait bijv. al jarenlang (meer dan 4 jaar) met irdeto/2 en voor zover ik weet is dat ook nog niet open of in elk geval niet publiek.
Het is dan ook interessant om te zien hoe de ontwikkelingen daarvan zich zullen voortzetten.
Bedankt voor je info trouwens!