taquila weg op seca2

K

Kwakkie

Helaas pindakaas maar alles is op zwart, vanochtend nog prima maar nu is het over.

Unknown Hashtable 9x now in use on Taquillas channels and very very soon on all package.
Bye Bye D+ on seca2 !!!

Jammer nu maar weer wachten op een update

Hallo

Denk dat het deze keer wel weer eens iets langer
kan gaan duren.Daar de hash tabel is aangepast.
Maar wie weet komt daar wel weer iets op.
Groetjes
Hummaxboy

Wat mijn verbaasd is dat men maar een deel van het pakket omzet naar de nieuw hash tabel.
Kleven er, voor de legaal kijken nadelen aan een omzetting?

Nee, dit is de laaste tabel die ze nog hebben, Als deze publiek wordt is het hek van de dam....

GR Fred.

Hoezo laatste tabel? Hoeveel zijn er dan? En hoeveel zijn er dan inmiddels gewisseld?

Is dit niet hetzelfde als bij de Italianen gebeurd is? En als je dan kijkt naar prima file vanaf 7, die liggen er toch al wekenlang weer uit.... Volgens mij kunnen ze na het wijzigen van hash tabellen nog wel meer (waarschijnlijk andere) truuks uit de kast halen.

Het is niet dat ik eigenwijs wil zijn hoor, maar het is gewoon nieuwsgierigheid van hoeveel hashtabellen ze dan eigenlijk hadden toen ze begonnen en de vraag die ik mezelf stel of het niet mogelijk is binnen de seca2 codering om er nog bij te maken.

Nee bt men kan 2 x wijzigen daarna zullen ze met andere kaart moeten komen
De trucs hoef ik jou niet uit te leggen die weet jij ook wel...

Nee helaas pikkie, dat behoefde wel uitleg voor mij.
Ik heb me vroeger best diep bezig gehouden met het irdeto gebeuren en maar heel lichtjes met seca1 en al helemaal niet meer met seca 2, had gewoon teveel te doen en het werd me ook allemaal teveel eigenlijk.
Het was me dus echt eerlijk waar, niet bekend hoeveel hash tabellen gebruikt konden worden.
Tenzij je het over de andere truuks hebt die ze nog kunnen gaan uithalen, daar zijn er een aantal me wel van bekend inderdaad.:)

Overigens denk ik dat de providers er niet zo heel erg wakker van zullen liggen.
Het zal dan misschien nog een half jaartje open liggen als het weer bekend wordt maar dat zal het dan ook wel weer zijn neem ik aan, want C+ heeft de uitspraak gedaan dat ze nu elke 3 jaar de kaarten willen vervangen.
Spanje had als eerste de nieuwe seca2 kaart en volgens mij is dat bijna 3 jaar geleden, dus heeft de codering het toch wel ongeveer zo lang uitgehouden als ze gedacht en verwacht hadden. Indien ze zich aan hun eigen uitspraken houden ben ik bang dat we voordat we aan het eind van het jaar zitten weer van voren af aan kunnen beginnen omdat ze dan nieuwe kaarten uitdelen.

Daarna zal Italie, Frankrijk en NL ook wel weer volgen.
Vind het wel apart dat irdeto/2 en met name pw nog altijd niet gekraakt is.
Nova/Hellas (Grieks pakket) draait bijv. al jarenlang (meer dan 4 jaar) met irdeto/2 en voor zover ik weet is dat ook nog niet open of in elk geval niet publiek.
Het is dan ook interessant om te zien hoe de ontwikkelingen daarvan zich zullen voortzetten.

Bedankt voor je info trouwens!

Volgens mijn info zitten er in de V1+ kaart 3 hashtabellen. 1 is alleen rom, de 2 andere eeprom en dus simpel aan te passen. Nu zullen ze niet zo stom zijn ze over de huidige (bekende) operational key te uppen maar over een nog niet bekende. Door te loggen is het misschien mogelijk de veranderingen in de hashtabellen terug te rekenen. Helaas heb je daar natuurlijk wel een werkende V7 kaart voor nodig.

Afwachten maar,
Peter.

ok, maar de 2 andere tabellen zitten in de eprom, die kan uitgelezen worden (hoe zijn ze nu anders bekend geworden). Degene die nu gebruikt wordt zit in de rom, deze is door de prov. niet meer aan te passsen.
Als deze ook bekend word, hebben ze volgens mij toch wel een klein probleepje:)

Er bestaat hier al een topic over, laten we het daarbij houden, het heeft weinig zin een x-tal topics te starten over hetzelfden.
Alvast bedankt!

Dat andere ging wel ff over de Hispasat,niet over Seca-2,en dat word dan maar zo ff opslot gedaan,als jullie het verschil al niet meer zien tussen de Astra en de Hispasat,ga dan eens naar Hans Anders toe.

Ik heb al eerder in postings aangegeven dat men een 3e versie klaar heeft van seca2 dus verwondert het me helemaal niet wat er nu gebeurt een ding is zeker men is heel bang ook hier in Nederland.....

Nou Ouwe Pik, ben niet Bang hoor,

gooi "Het" maar open!

GR Fred.

Ik ook niet!!!!!! heb de deur open gegooit staat er een zwerver binnen lol

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan