taquilla' 8 -10 dicht

W

wimax

taquilla 1 tot 7 open en 8 tot 10 dicht met hot 1.4 , lijkt wel of ze elke dag een taquilla dicht doen.

probeer de sleutel van 7 mei nog eens, misschien dat dat helpt?

Originally posted by rat2002
probeer de sleutel van 7 mei nog eens, misschien dat dat helpt?

ik heb dat gemist terwijl ik toch meerdere keren per dag deze site bezoek :)

kan je me een goeie richting opsturen?

het lijkt erop dat alles dicht gaat, nu nog maar 1 of 2 af en toe die doorkomen

Niks te maken met sleutels of hash tabels, de laatste maanden verstuurde CSD een nano 1C die iets grappigs in de originele kaart heeft gedaan, nu namelijk kijkt de kaart via de/het UA of de PBM overeen komt met de originele, en zo niet ? Licht uit en helemaal in creative firmware en Titas

Zo blijft de hobby leuk, ja toch?.

Gr. Panocho

Originally posted by Panocho
Niks te maken met sleutels of hash tabels, de laatste maanden verstuurde CSD een nano 1C die iets grappigs in de originele kaart heeft gedaan, nu namelijk kijkt de kaart via de/het UA of de PBM overeen komt met de originele, en zo niet ? Licht uit en helemaal in creative firmware en Titas

Zo blijft de hobby leuk, ja toch?.

Gr. Panocho

laat ik nou helemaal niets snappen van je uitleg...

UA is het serie nummer van de originele kaart en de BPM is het pakket wat de Abonnee mag zien, een extra geactiveerde functie contoleerd nu of dit pakket overeenkomt met wat het origineel moet zijn, zoniet dan wordt dit niet verder verwerkt.

Hoe precies weet ik (en velen anderen) ook nog niet maar men werkt er aan, dit is een enorme stap terug in het mosc studie gebeuren en hieruit blijkt dat seca2 nog veel nood grappen in petto heeft, ik hoop voor de sky kijkers dat deze grap ook niet daar wordt toegepast.

Weltrusten.

Gr. Panocho

Ik weei niet, hoe dat bij seca2 mosc zit, maar in de oude tijd met seca1 mosc werkte het 9 van de 10 keer, als je de PBM gewoon op FF FF FF FF FF FF FF FF zet.

Denk niet dat die lol opgaat seca2 is iets uitgebreider, lees je nederlandse kaart maar eens uit iedere kaart heeft er nr. van 2 getallen bij dit is je pakket nr en daar reageert de kaart op, dit hebben ze nu ook in spanje ontdekt, het is nu een spel van kat en muis, leve de hobby want nu moeten we weer gaan puzelen en dat is toch de bedoeling!!!!!!!!!

Shit, wat doe ik verkeerd...

Sinds eergisteren is bij mij ook taq 1 t/m 8 weg.

Dit was het geval voordat ik de uptdate 26 mei op mijn titakaart wijzigde voor Sky.

Zijn de pid's veranderd en mot ik dus opnieuw de kanalen van mijn receiver scannen.

M.vr.gr

Hugow

Atlanta 5400 +, 2x Tita, 1 magic mod, 1 x MR mod, 1 Seca 1.04 mod, 100 M Rotor, 100 cm Schotel

@Hugow,

Lezen wat ik hier boven schreef en wachten op beter tijden.

Gr. Lagos

He ouwe rukker,

Ik had het niet eens door dat het meneer lagos hemself was..

Bedankt voor de uitleg!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan