teamspeak

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
213
Punten
63
Leeftijd
57
Moderator Black Tiger heeft een poosje geleden iets nieuws opgezet "teamspeak" Als je een programmaatje download kan je als je connect hebt met andere praten bv. via headset van je mobiel (blue tooth).

Natuurlijk is dit perfect zeker als je adsl hebt. Je kan immers gewoon met elkaar praten over het laatste nieuws (ik las vandaag dat Premiere eindelijk gehackt was. Omdat er natuurlijk regels zijn binnen dit forum kan daar niet zo gemakkelijk over getypt worden maar via teamspeak kan er dan bv. over gepraat worden.

Dat klinkt natuurlijk perfect en dat is het denk ik ook. Er is alleen een probleem namelijk dat er bijna geen mensen aan meedoen. Vandaar deze oproep. Vind je dit leuk download het programma en doe me.

Bedankt,

Nr.10

Ik wil zelf deze oproep nogmaals ondersteunen. Je moet even iets installeren en het klinkt moeilijk maar dat is het echt niet, het is zo gepiept.
Je hoeft niet te typen, je kunt gewoon spreken wat het ideaal maakt voor de mensen die liever niet op de chat gaan bijv. omdat ze niet zo snel typen kunnen.

Ook dingen uitleggen is met spraak vaak veel gemakkelijker.

Voor geheugen of langzaam wordende pc hoef je niet bang te zijn, het programma gebruikt vele malen minder resources dan Skype. Je kunt het gebruik vergelijken met ICQ dus da's bijna niets en onze Koos heeft het getest en is zelfs van mening dat het nog minder gebruikt dan MSN als je spraak op MSN gebruikt dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je pc langzamer wordt.

Verder is het programma ook niet voorzien van spy- of adaware.
Je kunt zelf een roompje aanmaken desnoods met paswoord als je met iemand (of een paar mensen) effe apart wilt zodat anderen je niet horen.
Er worden GEEN logs gemaakt dus er is geen sprake van afluisteren of wat dan ook.

Dit moeten veel meer mensen weten. We kunnen ook een dag en een tijd afspreken, zodat er zeker mensen zijn op teamspeak.

wil het wel installeren maar zoveelverstand heb ik niet van het sat gebeuren

Als er nou eem vaste tijd op de dag wordt genomen dat de teamspeak server aan staat, krijg je veel meer mensen tegelijk. Bijvoorbeeld tussen 20:00 en 22:00 uur. Wanneer het daarmee een groter succes wordt, kan de tijd met een halfuurtje ofzo uitgebreid worden. Of bij weinig animo met een halfuurtje verminderd.

Ik kijk vanavond om 22.00 uur ff op teamspeak wie nog meer????

Oke ik ga ook proberen er te zijn.
De Teamspeakserver staat trouwens 24 uur per dag aan maar het is misschien handig als mensen die het graag eens willen proberen een vaste tijd afspreken bijv. inderdaad tussen 20 en 22 uur ofzo of 20 en 23 uur zodat je meer kans hebt dat je iemand "tegen het lijf" loopt.

Het is 22.00 uur geweest maar hier is het leeg. Jammer.

Ja zie ook m'n antwoord in het andere topic, kreeg nog bezoek van vrienden i.v.m. m'n verjaardag gisteren.

BT,

Van harte natuurlijk. Dat is natuurlijk veel gezelliger.

Thanks! Ik ga wel proberen er vanavond te zijn, misschien iets vroeger.

Ik ben er nu te vinden.

Ervaar teamspeak nu!

Kan helaas zelf nu even niet meepraten. Sorry avensis en nummer10.

Het is me even gelukt. Helaas was de accu op van het headset. Maar ik heb even contact gehad met avensis.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan