Daar gaat het niet om, je bekijkt het gewoon te globaal. Het plaatsen was toegestaan anders was ie verwijdert. Alleen de reakties erop gingen een bepaalde richting uit en daarom werd ie gesloten, en -dat- was jouw klacht, het sluiten van de posting.
Nu zeg je weer dat je hem niet had mogen plaatsen en dat is gewoonweg onjuist want dat mocht je wel en heb je ook gedaan, dus even bij de les blijven.
Kijk, ik probeer het nog eens kort uit te leggen (lukt geheid niet).
Altijd zie je bij de zgn. ruziepostings waar altijd zoveel users over klagen, net een heleboel uitleg en reactie.
De uitleg word gegeven om de gebruikers duidelijk te maken waarom op een bepaalde manier gehandelt is, of om net bepaalde beschuldigingen tegen te spreken.
Als je nu al het geneuzel van de afgelopen maanden even bij elkaar veegt en dan ziet hoeveel er geklaagd wordt over uitleg en ondanks uitleg, dan zie je dat de gebruikers het gewoonweg niet -willen- weten.
En dan weten ze net als jij, nog niet eens de helft van wat er zich achter de schermen afspeelt.
Ook dit verhaal gaat Duck niet aan, dat probeer ik je ook duidelijk te maken en dat is net vanwege bovengenoemde reden.
Om het -nog- duidelijker te maken even een quote:
maar op het moment dat er doelbewust mensen die een site hebben aangegeven worden door weet ik wie dan kan ik daar slecht tegen.
En nu lees nog eens opnieuw mijn eerste reactie.
Als je goed kijkt, zie je dat dit NIETS nieuws onder de zon is, of met andere woorden, dit heeft zich OOK al afgespeeld in de NL satcene, een stuk dichter bij huis dus dan Toecutter.
Word het nu duidelijker misschien? Wat zich achter de schermen afspeelt allemaal? Waarom we niet bezig blijven? Users willen het niet weten, dan krijgen ze het ook niet te weten.
Je maakt er alleen maar nieuwe klachten mee, nieuwe ruzies, vetes en wat dies meer zij en wij administrators van de meeste boards zijn dat net als de gebruikers gewoon spuugzat.
DAT is de reden, niet omdat het niet belangrijk gevonden word. Maar omdat het geen nieuws is en alleen maar weer tot verspilde energie kan leiden.
Dat kun je dus totaal niet vergelijken met een onzinnige voetbalposting die ook nog gepost word in een off-topic forum waarvan de naam al betekent dat het niet sat-gerelateerd is.
Het enige wat ik niet begrijp is dat je zoiets 100.000x aan mensen kan uitleggen maar er toch altijd mensen het gewoonweg niet willen of kunnen begrijpen.
Hopelijk ben jij na deze uitleg een van degenen die het wel begrijpen. Laat de users er buiten, en laat de admins van de boards het zelf opknappen, eventueel middels gezamelijke inspanningen. De gebruiker weet immers niet de helft van wat er zich allemaal afspeelt en dat is ook net de reden dat je vaak bij een ruzieposting van die idiote comments ziet waar mensen die
totaal geen notie hebben van wat er aan het gebeuren is volledig achter een admin staan (flinke bruine arm halen) als er iets aan de hand is, en dan zeg ik alleen maar juridische aanklacht en verder niets, dat zegt al genoeg van hoe onzinnig, onvoorbereid en ondoordacht gebruikers reageren kunnen.
I rest my case, als jij betere argumenten hebt zijn we zeer benieuwd. Duck reageert er al niet eens meer op, die is het al lang beu en vraagt zich af waar ik de energie vandaan haal het telkens weer te proberen uit te leggen, en ik begin me het nut daarvan ook af te vragen.
Het zal er binnenkort wel toe leiden dat gebruikers hier zich net als op een ander forum bij een beslissing van een moderator moeten neerleggen, is iets dicht dan is het dicht, punt, zo werkt het overal.
Hier op Duck nog niet, maar men werkt er op deze manier wel naar toe door totaal niet verder te denken dan de neus lang is. Misschien dat jij dat nu wel doet, dat zou dan 1 gewonnen ziel meer zijn en dat zou fijn zijn, maar het is de energie niet meer waard inmiddels. Niet voor jou persoonlijk maar in zijn geheel genomen.
Ohja, en ik liet wel de tandjes zien, maar bijten doe ik niet vlug hoor.