Teenknipper 2

O

outlawbiker

Leuk is het als een thread wordt afgesloten,zonder een waarom te geven.
Er wordt niets illegaals behandeld.
Hier bij Duck is het dus ook al een schijn democratie of heb ik het fout ?
Als dit al niet meer mag kan je net zo goed de site platgooien.

Het was gewoon nieuws net zoals tig andere trheads hier.

Ik denk niet dat de thread dichtgegooid is omdat het geen nieuws was, het was gewoon nieuws.
Maar eerder om te voorkomen dat er weer een ruzie uitgekauwd zou worden op dit board waar Duck in feite niets mee te maken heeft.
Denkelijk heeft Duck (maar ook veel gebruikers) daar genoeg van, lijkt me de enige reden want er was niets fouts aan de posting.

Ik heb er echter wel begrip voor dat Duck onderhand genoeg heeft van discussies over ruzies met of door andere boards.
Zelf was ik ook wel nieuwsgierig naar de rest enzo, maarja, nieuwsgierigheid is ook niet altijd goed.:)

Dan moet je geen board beginnen.
Wij Hollanders mopperen nu eenmaal graag en zijn vanaf onze geboorte nieuwsgierig.
Zonder nieuwsgierigheid geen nieuwe ontwikkelingen en staat alles stil.
En bij mijn weten staat nergens in de regels van Duck dat er niet over andere forums gepraat mag worden.

Groeten.
Outlawbiker

Ik ben het wel met Outlawbiker eens als je zomaar een Topic sluit omdat je er geen trek in hebt dan ben je volgens mij niet zo goed bezig, natuurlijk is het Eendenteam de gene die het laatste woord heeft , aan de andere kant is het zo dat er een Topic is met 137 reply's die nergens over gaat (Want het word toch helemaal niks)en die is bezig om erg vervelend te worden( De Topic ! )Ik zou ook bijv. een Topic over RSA5 Crypt kunnen beginnen en vervolgens een ieder in het ongewisse laten en zeggen " Ik kom met een site ,daar vertel ik alles " en vervolgens 140 reply's krijgen waar in verteld word hoe geweldig het idee wel is en hoe goed die gene is ... maar dat zijn pas topics die snel gekild moeten worden om dat ze nergens over gaan !
Als ik hier iemand mee gekwetst heb of iemand zich aangevallen voelt dan spijt mij dat , maar zo denk ik er over....al heeft het eendenteam natuurlijk het laatste woord (Vervelend of niet)

Cya ...

Dan moet je geen board beginnen.
Grotere onzin heb ik nog niet gehoord.
Het is een satellietboard, geen ruzieboard, en als je de -vele- reacties ziet van gebruikers die oproepen tot stoppen van dit gebeuren (zie vorige threads voor zover nog aanwezig) dan is het logisch dat ie dicht getimmerd word.

@Green Hornet: Als die topic al niet gesloten word gaat ie verhuizen naar off-topic. Maar het is wel een verschil of je 135+ threads wijdt aan iets interessants wat uitloopt op onzin en daardoor hoofdzakelijk onzin wordt (zijn de users zelf bij, is niet Duck zijn schuld), of dat je een posting door laat gaat met X threads waarvan van tevoren dus al bekend gaat worden dat er weer diverse mensen en/of boards beschuldigt gaan worden van praktijken jegens Toecutter.
Daarnaast is dat ook niet in het straatje van Duck bij mijn weten. Ze hebben nooit met Toecutter te maken gehad en omgedraaid ook niet, wel met de Nederlandse satscene.

Als we nu alle ruzies op buitenlandse boards hier ook zouden moeten gaan bespreken dan wordt de nu al vrij grote hoeveelheid klaagpostings alleen nog maar vele malen groter.

Dus als jullie beiden graag zoiets wel uitgediscussieerd zien, dan wil ik vooral Outlawbiker adviseren zelf een Discussieboard of Scheldboard op te zetten of zoiets.

Misschien staat er niets over in de regels, heb ze zo goed niet nagelezen, maar als je alles weer in regeltjes moet gaan zetten krijg je daar weer klachten over.
Men mag er toch vanuit gaan dat we hier geen kleuterschool zijn en dat er niet voor elke scheet een regeltje op gezet moet gaan worden net als op andere boards?
Want zoja kan Duck ook wel stoppen, dat soort boards zijn er ook zat.

Kijk eens aan.
Het tijgertje laat zijn tandjes zien.
Wat ik met die posting eigenlijk duidelijk wilde maken is het volgende.
Als er iemand bezig is om sat sites om zeep te helpen dan gaat dat ook de Duck en de Duck vrienden aan lijkt me.
Persoonlijke vetes boeien mij niet,maar op het moment dat er doelbewust mensen die een site hebben aangegeven worden door weet ik wie dan kan ik daar slecht tegen.
Maar als ik dit soort topics niet mag plaatsen dan hebben al die topics over voetbal ook een ingreep van de moderator nodig.

Groeten.

Daar gaat het niet om, je bekijkt het gewoon te globaal. Het plaatsen was toegestaan anders was ie verwijdert. Alleen de reakties erop gingen een bepaalde richting uit en daarom werd ie gesloten, en -dat- was jouw klacht, het sluiten van de posting.
Nu zeg je weer dat je hem niet had mogen plaatsen en dat is gewoonweg onjuist want dat mocht je wel en heb je ook gedaan, dus even bij de les blijven.

Kijk, ik probeer het nog eens kort uit te leggen (lukt geheid niet).
Altijd zie je bij de zgn. ruziepostings waar altijd zoveel users over klagen, net een heleboel uitleg en reactie.
De uitleg word gegeven om de gebruikers duidelijk te maken waarom op een bepaalde manier gehandelt is, of om net bepaalde beschuldigingen tegen te spreken.

Als je nu al het geneuzel van de afgelopen maanden even bij elkaar veegt en dan ziet hoeveel er geklaagd wordt over uitleg en ondanks uitleg, dan zie je dat de gebruikers het gewoonweg niet -willen- weten.
En dan weten ze net als jij, nog niet eens de helft van wat er zich achter de schermen afspeelt.

Ook dit verhaal gaat Duck niet aan, dat probeer ik je ook duidelijk te maken en dat is net vanwege bovengenoemde reden.
Om het -nog- duidelijker te maken even een quote:
maar op het moment dat er doelbewust mensen die een site hebben aangegeven worden door weet ik wie dan kan ik daar slecht tegen.
En nu lees nog eens opnieuw mijn eerste reactie.

Als je goed kijkt, zie je dat dit NIETS nieuws onder de zon is, of met andere woorden, dit heeft zich OOK al afgespeeld in de NL satcene, een stuk dichter bij huis dus dan Toecutter.
Word het nu duidelijker misschien? Wat zich achter de schermen afspeelt allemaal? Waarom we niet bezig blijven? Users willen het niet weten, dan krijgen ze het ook niet te weten.
Je maakt er alleen maar nieuwe klachten mee, nieuwe ruzies, vetes en wat dies meer zij en wij administrators van de meeste boards zijn dat net als de gebruikers gewoon spuugzat.

DAT is de reden, niet omdat het niet belangrijk gevonden word. Maar omdat het geen nieuws is en alleen maar weer tot verspilde energie kan leiden.
Dat kun je dus totaal niet vergelijken met een onzinnige voetbalposting die ook nog gepost word in een off-topic forum waarvan de naam al betekent dat het niet sat-gerelateerd is.

Het enige wat ik niet begrijp is dat je zoiets 100.000x aan mensen kan uitleggen maar er toch altijd mensen het gewoonweg niet willen of kunnen begrijpen.

Hopelijk ben jij na deze uitleg een van degenen die het wel begrijpen. Laat de users er buiten, en laat de admins van de boards het zelf opknappen, eventueel middels gezamelijke inspanningen. De gebruiker weet immers niet de helft van wat er zich allemaal afspeelt en dat is ook net de reden dat je vaak bij een ruzieposting van die idiote comments ziet waar mensen die
totaal geen notie hebben van wat er aan het gebeuren is volledig achter een admin staan (flinke bruine arm halen) als er iets aan de hand is, en dan zeg ik alleen maar juridische aanklacht en verder niets, dat zegt al genoeg van hoe onzinnig, onvoorbereid en ondoordacht gebruikers reageren kunnen.

I rest my case, als jij betere argumenten hebt zijn we zeer benieuwd. Duck reageert er al niet eens meer op, die is het al lang beu en vraagt zich af waar ik de energie vandaan haal het telkens weer te proberen uit te leggen, en ik begin me het nut daarvan ook af te vragen.

Het zal er binnenkort wel toe leiden dat gebruikers hier zich net als op een ander forum bij een beslissing van een moderator moeten neerleggen, is iets dicht dan is het dicht, punt, zo werkt het overal.
Hier op Duck nog niet, maar men werkt er op deze manier wel naar toe door totaal niet verder te denken dan de neus lang is. Misschien dat jij dat nu wel doet, dat zou dan 1 gewonnen ziel meer zijn en dat zou fijn zijn, maar het is de energie niet meer waard inmiddels. Niet voor jou persoonlijk maar in zijn geheel genomen.

Ohja, en ik liet wel de tandjes zien, maar bijten doe ik niet vlug hoor.:)

Black Tiger, als ik moderator was ging heel Duckboard dicht.
Als maar achter al de postings te vangen die niet geoorlooft zijn en daarbij ook nog aansprakelijk te zijn voor al die onzin die ze uitkramen zou ik niet nemen.
Zie je daadwerkelijk de sat.postings dan schieten je de tranen in de ogen, vraag je wat dan duurt het tot st,juttemus voor je een andwoord ontvangt, m.u.v. Black Tiger.

Beetje vreemd Flip,Niet iedereen kan antwoord geven op bepaalde onderwerpen eenvoudig weg om dat ze het niet weten.
Verder zijn er gewoon onderwerpen die voor sommige wel interresant zijn en voor de ander niet en daar wil ik even naar toe .
Als je dus iets leest wat interresant is voor je ,hoeft een ander toch niet te bepalen of dat betreffende onderwerp interessant voor je is ?(Ik doel nu op sluiten van Topics waar niets illegaals of opruiend in zit !).
Verder zal ik je straks is een PM sturen over een bepaald " Algorhytm " en eens kijken of jij er wat mee kan ,dan heb je gelijk je antwoord over " De onzin die ze uitkramen " .
Verder over Black Tiger ... die schrijft gewoon graag en veel .
Ik vind dat die niet altijd gelijk heeft maar vaak wel en laat hem daarom gewoon in zijn waarde ... maar ik steek hem ook geen veer in z'n reet zoals velen.
Verder wil ik nog even kwijt dat als er een Topic is die niet erg interresant is voor de lezers die toch wel een langzame dood sterft en er niet zo snel ingegrepen hoeft te worden.

Een prettige dag verder.

Cya ...

Nu plaatste ik een week geleden een draadje over de CI PRO programmer.
Dat ging na 4 reacties al nergens meer over.
Laat staan over programmers.
Mensen reageren nu eenmaal graag op smeuig nieuws,daarom hangt 3/4 van NL. voor de buis bij SBS6.
Mensen voelen zich aangetrokken tot sensatie,sensatie verkoopt.
Maar een vraag over de CI PRo PROGRAMMER is niet interessant genoeg voor dit board.
Deze jongen trapt zijn brommer aan en zoeft naar andere boarden.
Af en toe zal ik de eendjes nog komen voeren want ik ben een dierenvriend. (met kerst wat minder)

Prettige feestdagen jongens !

Enne Black Tiger.
Je bent wel objectief dat geef ik je na.....GRRRR....oeps sluipreclame

@Outlawbiker: Hahaha.. nja, toevallig heb ik -daar- wel een account.:biggrin::biggrin::biggrin:

Je posting over de programmer heb ik persoonlijk niet volledig gelezen, hier staat zo'n ding niet dus kon je daarmee geen hulp bieden. Als het inderdaad zo is dat die posting binnen een aantal reply's nergens meer over ging, dan is dat niet leuk.
Maar het zegt wel weer iets over degenen die deze nietszeggende reply's gaven.
Het zijn de gebruikers die een board maken, hier moet je Duck dus ook niet voor aankijken, maar die gebruikers.
Misschien had dat wel eerder gesloten mogen worden, geen idee, dat is dan wel verantwoordelijkheid van Duck, maar je kunt niet overal bij zijn en tegen alles gaan optreden want waar blijf je dan met de vrijheid? Er is al een ander board met strenge regels, het hoeft toch niet overal opgezet te worden met zoveel strict gehouden regels dat het eerder een kleuterschool lijkt dan een groep volwassenen?
Gebruikers hebben zelf hun eigen verantwoordelijkheid voor volwassen gedrag, wat ze daarmee doen is hun pakkie an.

@Green Hornet:
Ik vind dat die niet altijd gelijk heeft maar vaak wel en laat hem daarom gewoon in zijn waarde ... maar ik steek hem ook geen veer in z'n reet zoals velen.
Er zijn er wel meer die geen veer in de kont steken, hoeft ook niet en eerlijk gezegd heb je gelijk. Ik vertel en discussieer graag.
Gelijk hebben? Zeer zeker niet altijd, zou mooi worden. Maar ik ben wel een van de weinige admins (van satfun in dit geval) die dat ook durven toegeven als ze ongelijk hebben.:)
Vind het zelfs prachtig als iemand tegen me in gaat, maar dan moet men wel met argumenten komen, niet met slap geouwehoer want dan geloof ik diegene niet. Kan men mij met argumenten overtuigen, dan heb ik respekt voor diegene.
Gelijk hebben is lang niet altijd belangrijk. Vooruitkomen wel.

Wat betreft de topics. Tja.. dat is een probleem. Ik zit er wat langer in en snap volledig waarom dat topic gesloten werd. Er zijn mensen die er wel interesse in hebben, maar de meesten zijn toch de postings over ruzies met of door andere boards meer dan zat, dan lijkt me closen toch de beste optie. Het nieuws was gepost, en waarom het dan nog verder uitkauwen?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan