Tel nummer c+

D

Delirium

Weet iemand het nummer ook van c+ die op de kaart staan werken niet, probleem kaart ligt er uit.

Delirium

Ben ik net achter gekomen jack en het even gedaan nu maar afwachten, en de 0900 nummer werken niet ja wel 25 euro cent en dan word verbinding verbroken...

Delirium

Goed he ?

0900

Betalen en wordt automatisch verbroken.

Dat is pas verdienen.

Ja en nu komt het ze herken hun eigen kaart nummer niet eens meer en kaart is 10 dagen oud wat sukkels zijn het daar dat word morgen personelijk bellen echt balen...

Delirium

ja had ik ook met mijn 2e kaart,, gebeld dus dacht 1e keer dus activeren mooi niet moest ik opnieuw bellen met optie2 heractiveren.

werkt dat eigenlijk wel via hun website om je kaart te activeren :(

Het mooie is heractiveren werkt ook niet het nummer van de kaart kennen ze hellemaal niet en dat vind ik raar.

dus ga je weer bellen ...

KASSA ! 0900

het is bijn? t? crimineel om waar te zijn, maar het lijkt er toch sterk op dat dit gewoon een extra bron van inkomsten is.

Ja kun je wel zeggen ben nu nog aan de gang om hun te berijken maar ik stop er mee want ander krijg ik geen eten meer ben ik alle geld kwijt aan hun....

Delirium

Nu heb ik ook even met kassa gebeld en een klacht in gediend kijken wat ze er mee doen...

@delerium

Nu pas een echte C+ kaart, shame on you ;-)

grtz satbird

Is niet van mij maar ik zou het wel even regelen voor die mensen
maar ja komt duur te staan...

Delirium

Na al die elende bij anaal+ kan ik het niet volgen dat er mensen zijn die nog met deze opligters in zee gaan en vooral van die flut kanalen.

Bewust schakelen ze kaarten op zwart en de mensen maar bellen met dure tel. nr ze lachen zich een deuk. nee sorry doe ik niet aan mee. men moesten anaal+ boycotten ze krijgen nu de kop weer door de halster. en geen instantie kan daar wat aan doen. want geld is macht.

mvg.sath.

combi antenne voor ned 1. 2 .3 plus regio zenders zonder dure anaal kaart.

en .. hoe voelt dat ?

naaien zonder zoenen ?

ik denk dat ik ook maar een 0900 nummer open, het verschil is alleen dat niemand me belt, ik kan helaas niks op zwart zetten.

Het was van mij een vrienden dienst maar de tel worden weer vergoed dus kan weer rustig slapen, maar goed je word genaaied
dat is een ding wat zeker is....

Delirium

Heb ik waarschijnlijk geluk gehad.
Inmiddels 2 kaarten geactiveerd, 1 per telefoon en 1 via internet.
Geen problemen gehad.
Grt. Jacob.

Nou nee dus!
Heb een staatslot geen prijs echter.
Ik heb zeker mijn portie geluk al weer verbruikt.
Grt. Jacob.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan