Testposting speciaal voor jullie!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Sinds de laatste upgrade van de boardsoftware is er eindelijk sinds lange tijd op speciaal verzoek het uploaden van images weer terug aangezet.

Tot nu toe alleen voor mods overigens, eerst even kijken hoe het loopt en of het voor jullie een handige en leuke bijdrage wordt, ik ga nu een voorbeeldje maken met iets wat ik in gedachte heb, om in bijna alle forumonderdelen een specifieke uitleg te maken met foto's over hoe 1 en ander werkt, in dit geval dus hoe werkt het downloaden van films en dergelijke met newsbinpro, of hoe flash je een dreambox. ;)

Aan jullie ook een beetje om aan te geven wat jullie willen, want er zal wel wat tijd overheen gaan alvorens alle gedeeltes de uitleg bevatten die ik/wij wil(len) ;)

Dus tips, vragen en vooral suggesties zijn van harte welkom!

Dus hier gaan we:

We beginnen simpel.

Hoe werkt Dreamboxedit

Begin eerst met het downloaden van een settingslijst, in dit geval de laatste van Pet123

Na deze gedownload te hebben open je het programma;

naamloos.jpg

Als je dit gedaan hebt laad je de settingslijst;

naamloos2.jpg

En klik daarna op OK

naamloos3.jpg

Klik daarna op FTP, en daar zie je als je het juist ingesteld hebt het adres van je dreambox ( ip) klik daarna op Send files to dreambox
naamloos4.jpg

als je dat gedaan hebt krijg je de volgende vraag danwel mededeling:

naamloos5.jpg

klik daarna op: Reload settings on dreambox en je nieuwe kanalenlijst zit in je Dreambox.

Dit is nu enkel een voorbeeld van al wat er kan en al wat men wil, maar jullie moeten dit wel aandragen wat men wil, want er gaat zoals al gezegd wel wat tijd insteken om 1 en ander uit te leggen. ;)

Ik vind het fantastisch. Uitleg van het maken van een softcamkey lijk me leuk.

;)
Nr.10

meer dan 50 keer bekeken, maar slechts 1 keer een reply wat men er van vindt. :confused:

Dat vindt ik jammer, om te zien.

Maar laat ik nog eens proberen de aandacht te trekken richting iedereen...

Kijk de ouwe rotten hier weten wel hoe het moet met de satelliet, maar ik zie hier dagelijks mensen zich registreren, terwijl dit trouwens niet eens meer nodig is, men kan zo alles lezen...

Maar mijn/ons idee was om te proberen om in ieder forum soortgelijke topics te maken met daarin tekst en uitleg hoe 1 en ander te doen met decoders en de bijbehorende software, ook in het mp3 en torrents en nieuwsgroepenforum kan dit.

De bereidheid om hier voor te gaan zitten om een aantal van zulke "handige' draadjes te maken is er wel hier,maar gaat wel veel tijd kosten, dus dan wil ik wel dat er iets meer aangegeven wordt dat men er iets in ziet, of dat men er niets in ziet!

kijk dan ook even wat zich registreed niks anders dan spam troep althans die ervaring heb ik
zitten maar een paar tussen wat ook echt voor de sat komt de rest wil alleen maar hun eigen reklame (spam )onder ogen brengen

Spammers worden zonder pardon van het forum gebanned!

freggeltje het ziet er keurig en ook super duidelijk uit,die hier echt in geinterseerd zijn die kunnen hier iets mee
maar ik heb ook een vraag,ik kijk op mijn pc via mijn ip van mijn db ook wel eens om te proberen,via web tv het tiepise is dat ik het hele paket goed kan kijken alleen het hollandse pakket heb ik geen geluid op mijn 7020 en op mijn slaapkamer op een 7000 wel hebben alle twee de zelfde soft ware vlc ra ra
gr frans

Thanks voor de reply, en hopelijk kunnen we er idd iets mee, maar jij gaat er nu meteen iets achter doen wat niet de bedoeling is, een vraag stellen over een probleem waar je nu mee zit. ;)

dus kortom, bedankt voor de lof, maar stel even je vraag die je hebt over het geluidsprobleem in het juiste forum. ;)

wordt aan gewerkt
gr frans

Mja, is best mooi, die afbeeldingen, het maakt het allemaal een stuk duidelijker.
Ik zou er wel op letten dat die afbeeldingen dan niet te groot worden. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan pagina's die (te) langzaam laden omdat er zoveel afbeeldingen op staan.
Het is tenslotte een message-board, en geen gallery, daar hebben we wel andere wegen voor :biggrin:

Maar, mits met mate gebruikt, is het absoluut een aanwinst voor duckfiles!

hangslot;167346 zei:
Ik zou er wel op letten dat die afbeeldingen dan niet te groot worden. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan pagina's die (te) langzaam laden omdat er zoveel afbeeldingen op staan.

@Hangslot, dit is nou net het commentaar wat ook moet, wat die afbeeldingen aangaat dat moet idd een beetje overzichtelijk en snel zijn, snelheid is volgens mij niet het probleem...

Maar het zou beter zijn ze als kleiner plaatje te laten zien of als bijlage, en als men er op klikt dat het in een grotere afbeelding komt.

Maar ik vroeg dus al wat men er van vindt.

En er zijn nu al een "paar" reacties, dus ik denk dat ik deze week nog eens iets anders op ga stellen, en eens wat het wordt. ;)

Helaas is het uploaden van images voor "tijdelijk" weer uitgeschakeld,
dus op het forum zelf zijn ze nu niet meer te zien.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan