tetra in arnion laden

B

brotherke

Hallo kan iemand me een beetje helpen. om de tetra in men arnion te laden heb ik een magiq module programmer besteld.
Moet ik nu ook nog een ucas programmer bestellen?Om dat ding eerst in dreamlood te krijgen?Want dat moet voor ik er de tetra weer in zet als ik het goed begrijp.Er zit nu penta in maar dat geeft problemen.Dus ik moet hem als een ucas toestel proggen door eerst met een ucas progger hem in dreamlood te zetten daarna met een magiq module progger hem in tetra zetten.
Als dit klopt weet er dan ook iemand waar ik online zo een ucasprogrammer kan bestellen ik keek op kaartenko#### maar daar kan ik hem niet vinden.Bedankt voor jullie help

Om penta of tetra in de arnion te zetten heb je alleen een magic progger nodig. Dreamload zit reeds in de software in de deco.
Via het CA menu kun je de flash in dreamload zetten. Daarna de nieuwe penta of tetra erop.
Zo simpel is het echt.

@gene
Waar haal jij deze info vandaan??

@ brotherke

Ten eerst je moet een arnion6410 of hoger hebben.
Ten tweede ga naar de ca status (commen interface) menu en kijk wat daar staat.

ALs er Ucas1.4.1.7.1 of Ucas 2.0 staat dan heeft U een Ucas programmer of cas programmer nodig om er dreemboot van te maken.
Als er al dreemboot of penta tetra etc staat dan heeft U alleen de magic programmer nodig...

Originally posted by Gene
Dreamload zit reeds in de software in de deco.

Dit hoeft niet waar te zijn. Standaard is de loader Ucas en niet dreemboot of dreamload

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan